Maroko krajem partnerskim TT Warsaw 2011

Maroko słynące z filmowej Casablanki, Czerwonego Miasta Marakesz, eleganckiej stolicy Rabat i rozległych, piaszczystych plaż będzie oficjalnym krajem partnerskim najważniejszego w Polsce wydarzenia dla branży turystycznej – XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011.

Tym sposobem przez trzy dni targów szczególnie promowane będzie bogactwo turystyczne malowniczego Królestwa Maroko oraz zapachy i smaki specjałów narodowej kuchni. TT Warsaw 2011 odbędą się w dniach 22-24 września w centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

Funkcja kraju partnerskiego Targów TT Warsaw jest znakomitą okazją dla Marokańskiego Narodowego Biura Turystyki, by zaprezentować Maroko i pokazać wszechstronność Maroka zarówno odwiedzającym, jak i naszym kolegom ze światowej branży turystycznej. Polska stanowi jeden z naszych najważniejszych rynków, a TT Warsaw to jedno z najistotniejszych wydarzeń w sektorze turystycznym w Europie Wschodniej. Takie połączenie i nasza udana współpraca z MT Targi są bardzo zachęcające i wróżą duży sukces w 2011 roku – mówi pan Fouad Hajoui, dyrektor Marokańskiego Narodowego Biura Turystyki na Wiedeń i Europę Wschodnią.

Wyjątkowe połączenie barw, smaków i aromatów

Podczas TT Warsaw Maroko będzie podkreślać swoją różnorodność turystyczną. Dzięki kombinacji malowniczych krajobrazów, pięknych miast, niezwykłych terenów pustynnych i rozległych plaż otulonych oceanem jest to kraj, który może spełnić oczekiwania niemal każdego podróżnika. Podczas warszawskich targów zwiedzający będą mogli odkryć cztery miasta imperialne, czyli uznawany za kulturalno-historyczne serce kraju Marakesz, aktualną stolicę Rabat, który szczyci się licznymi zabytkami, Meknes znany jako Wersal Maroka lub miasto o stu minaretach oraz duchową i kulturową kolebkę Maroka – Fez. Dodatkowo będzie można poznać uroki słynnej Casablanki, a także głównego ośrodka wypoczynkowego w kraju Agadir, które słynie z olbrzymiej, piaszczystej plaży. Zachwycić zwiedzających będzie też chciała Saidia – błękitna perła położona na wybrzeżu Morza Śródziemnego. Oprócz tego, Maroko będzie promowało również swoje narodowe potrawy kojarzone z aromatycznymi przyprawami jak szafran, kminek czy kolendra.

TT Warsaw 2010 (fot. TT Warsaw)TT Warsaw 2010 (fot. TT Warsaw)

Najważniejszym wydarzeniem w branży turystycznej w Polsce są właśnie Targi TT Warsaw. Przemysł turystyczny z całego świata wykorzystuje to spotkanie, by nawiązać cenne kontakty biznesowe i zaprezentować swoje oferty. W rezultacie co roku na naszych targach wystawia się największa w Polsce liczba krajów i w większości prezentują różnorodne atrakcje turystyczne na stoiskach narodowych. Dzięki swojej skali TT Warsaw doskonale sprawdzają się jako miejsce spotkań dla branży, ale także pozwalają bezpośrednio promować produkty i usługi turystyczne wśród osób aktualnie zainteresowanych wyjazdami. W ramach różnorodnych propozycji nie brakuje też polskich atrakcji turystycznych, co sprawia, że TT Warsaw są również idealnym miejscem dla promocji polskiej turystyki – mówi Urszula Potęga, prezes zarządu spółki MT Targi, organizatora TT Warsaw.

Turystyka w zasięgu ręki

W trakcie TT Warsaw swoje kompleksowe oferty przedstawią touroperatorzy, agenci, obiekty noclegowe, w tym hotele, sanatoria, wellness&spa czy pensjonaty, przewoźnicy, narodowe, regionalne i lokalne organizacje turystyczne, urzędy marszałkowskie, powiaty, miasta i gminy, organizatorzy turystyki biznesowej oraz branżowe izby i stowarzyszenia czy towarzystwa ubezpieczeniowe. By zapewnić komfortowe warunki do rozmów biznesowych pierwszy dzień targów, 22 września, przeznaczony będzie wyłącznie dla przedstawicieli branży turystycznej z Polski i zagranicy. Zwiedzający indywidualni będą mogli uczestniczyć w targach w kolejnych dniach, 23 i 24 września. Po raz pierwszy w tym roku wstęp na ostatni dzień targów będzie dla zwiedzających bezpłatny, ponadto przygotowane zostaną liczne atrakcje i turystyczne niespodzianki.

TT Warsaw 2010 (fot. TT Warsaw)TT Warsaw 2010 (fot. TT Warsaw)

Więcej informacji na stronie www.ttwarsaw.pl.

***

Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw to najważniejsze wydarzenie branży turystycznej w Polsce. Grupuje największą liczbę krajów, które zazwyczaj wystawiają się na stoiskach narodowych, a także stanowi bardzo ważną platformę dla promocji oferty turystycznej polskich miast i regionów wśród kontrahentów z kraju i zagranicy. Dzięki kompleksowości oferty wystawianej na targach TT Warsaw prezentuje wszechstronny katalog pomysłów i rozwiązań wpisujących się w najnowsze trendy turystyczne, na bazie których firmy turystyczne mogą stworzyć kompletną ofertę turystyczną i rozwijać swój biznes.

Uczestnikami TT Warsaw są touroperatorzy, obiekty noclegowe (hotelowe, sanatoryjne, wellness&spa i pensjonaty), przewoźnicy (lotniczy, kolejowi, promowi i autokarowi), narodowe, regionalne i lokalne organizacje turystyczne, urzędy marszałkowskie, powiaty, miasta i gminy, organizatorzy turystyki biznesowej, a także turystyczne portale internetowe, branżowe izby i stowarzyszenia, towarzystwa ubezpieczeniowe oraz wydawnictwa turystyczne. TT Warsaw zapewnia im warunki do efektywnego zaprezentowania swojej oferty, nawiązania kontaktów handlowych i wymiany doświadczeń. Targi stanowią także doskonałe miejsce promocji ofert turystycznych z całego świata, w szczególności w okresie jesienno-zimowym wśród mieszkańców Warszawy.

TT Warsaw organizowane są od 1993 roku w Warszawie przez MT Targi (wcześniej MT Polska). Od 2009 roku organizowane są w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56C w Warszawie.

Źródło: TT Warsaw

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0