HomeRynek outdoor

Powstała pierwsza polskojęzyczna platforma medialna branży sportowej

Została uruchomiona pierwsza w Polsce internetowa platforma przepływu informacji między branżą outdoorową i sportową a mediami i dziennikarzami – pressroom360.pl.

Celem platformy pressroom 360.pl jest ułatwienie kontaktu między branżą a mediami. Media i dziennikarze będą mieli możliwość zdobycia informacji prasowych, zdjęć, logotypów, kontaktów do wskazanych osób w firmach. Przedstawiciele marek natomiast będą mogli w jednym miejscu dotrzeć do danych o tytułach, dziennikarzach i ich profilu zawodowym oraz publikowanych artykułach o tematyce outdoorowej i sportowej.

Trzy podstawowe korzyści dla użytkowników portalu to:

  • dotarcie w jednym miejscu i czasie do jak największej ilości materiałów nadających się do wykorzystania w materiałach redakcyjnych;
  • możliwość nawiązania i podtrzymania kontaktu z przedstawicielami firm (marek), w tym również sposób na znalezienie aktualnych informacji z pierwszej ręki o planowanych wydarzeniach w tej branży (prezentacje kolekcji, eventy tematyczne, imprezy sportowe);
  • docelowo dla wydawców również miejsce do zarekomendowania własnego tytułu, oraz do prezentacji materiałów redakcyjnych opublikowanych już wcześnie w ogólnodostępnych kanałach informacji.

Projekt tworzony jest przez firmę escape360.

Źródło: pressroom360.pl

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0