HomeRynek outdoor

Ostatnie wskazówki przed targami ISPO Munich

Na dwa dni przed kolejną edycją targów ISPO MUNICH 2012, która jak wszystko wskazuje, będzie pod wieloma względami edycją rekordową, przekazujemy Państwu kilka ważnych informacji związanych z nadchodzącymi targami.

  • Visitor Planner

Zachęcamy do zapoznania się z elektroniczną wersją przewodnika, bez którego trudno poruszać się po tak dużych targach, jakimi są targi ISPO MUNICH.

Drukowaną wersję tego przewodnika otrzymają Państwo bezpłatnie na targach w punktach rejestracji oraz informacji. Warto w taki przewodnik się zaopatrzyć jeszcze zanim wejdą Państwo przez elektroniczne bramki.

Zwracamy Państwa uwagę, na bezprecedensową wspólną akcję promocyjną 7 polskich producentów czapek, których wspólna reklama wizerunkowa znalazła się wśród prestiżowego grona firm i marek międzynarodowych w planerze dla odwiedzających.

Polską reklamę 7 firm czapkowych znajdą Państwo obok planów hali B3.

  • International Lounge

Podobnie jak w roku ubiegłym polscy odwiedzający będą mogli skorzystać z tzw. International Retailers Lounge, w której można bezpłatnie skorzystać z internetu, umówić się na spotkanie z klientem czy po prostu odpocząć przy dobrej kawie. Dostępne tam również będą polskie i zagraniczne tytuły branżowe.

International Retailers Lounge znajduje się w pomieszczeniu konferencyjnym B11 (1 piętro, przy ruchomym chodniku tzw. Express Way) i będzie otwarta w niedzielę-wtorek w godz. 9.00-18.00 a w środę w godz. 9.00-17.00.

ISPO Munich, plan pomieszczeń konferencyjnychISPO Munich, plan pomieszczeń konferencyjnych

  • Polscy wystawcy

W tym roku na targach ISPO MUNICH Polska jako kraj będzie miała rekordową liczbę wystawców (47 firm). Listę tych firm wraz z produktami prezentowanymi przez nie na targach znajdą Państwo tutaj i oczywiście zapraszamy do odwiedzenia stoisk rodaków.

Zwracamy uwagę, że w tym roku po raz pierwszy od 10 lat mamy polską firmę w finale konkursu ISPO BRANDNEW. Jest to firma Polferro z Gdańska z mobilną ścianką wspinaczkową Wall Be Safe.

Wszystkich, którym bliski jest temat outdoorowy, zapraszamy na testową wspinaczkę na Wall Be Safe do Brand New Village.

ISPO Munich, plan Brand New VillageISPO Munich, plan Brand New Village

  • Bilety na komunikację miejską

Od ubiegłego roku bilet wstępu nie obejmuje bezpłatnej komunikacji miejskiej! Bilet na komunikację miejską muszą Państwo zatem nabyć osobno (wyjątek stanowią karty ISPO CARD, która nadal uprawnia do bezpłatnych przejazdów komunikacją miejską + shuttle busem z lotniska). Bilety na komunikację mogą Państwo nabyć w automatach na każdej stacji metra.

Podpowiadamy, jakie wybrać. Tereny targowe są położone w obrębie 1 strefy (ZONE 1). Bilet w 1 stronę z centrum na tereny targowe kosztuje 2,5 euro. Jeśli jedziecie Państwo w kilka osób (od 2 do 5 osób) i do tego zamierzacie jeździć więcej niż 1 dzień na targi, najbardziej opłaca się kupić bilet grupowy: 1 dniowy/ Partner Tageskarte (10.20 euro) lub 3-dniowy/ Partner 3-Tageskarte (23.70 euro).

W załączniku do artykułu znajduje się plan metra (tereny targowe to stacje Messestadt WEST – wejście do hal action sports, ispovision i sportstyle i Messestadt OST – wejście do hal outdoorowych, narciarskich oraz performance) oraz obowiązujące obecnie taryfy biletów na komunikację miejską.

ISPO Munich, plan metra

Na tereny targowe dojeżdża bezpośrednio linia U2.

Ogólny plan targów, z podziałem tematycznym hal i zaznaczonymi parkingami dla odwiedzających, którzy przyjadą samochodem (koszt parkingu 10 euro/dzień).

ISPO MUNICH, ogólny plan targówISPO MUNICH, ogólny plan targów

  • Program targów

W załączeniu znajduje się program targów. Zapoznanie się z produktami nagrodzonymi ISPO AWARD i ISPO BRANDNEW Award to już targowy „must”. 

Poza tym szczególnej Państwa uwadze polecamy doskonałe pokazy mody odbywające się na głównej scenie w hali A6 (A6.440, godz. 10.00, 13.00 i 16.00) oraz w Scandinavian Village (A6. SOG, godz. 17.30), ciekawe prezentacje na ISPO SNOW ICE & ROCK Summit (A6.440), wykłady na temat trendów, kolorów obowiązujących w następnym sezonie (ICM, Sala 2) a także Shop Summit (A1.220) dotyczący nowoczesnego zarządzania sklepem.

W ramach odprężenia zapraszamy w poniedziałkowy wieczór 30.stycznia na ISPO Outdoor & Ski Get-Together, wspólną imprezę wystawców i odwiedzających w hali A6.440 (poniedziałek godz. 18.00). Snacks & drinks zapewnia organizator!

  • Stoiska marek poszukujących dystrybutorów w Polsce

Obecne na targach ISPO sklepy zapraszamy do odwiedzenia stoiska znanej i cenionej w Europie marki narciarskiej marki SCHOEFFEL (B6.501). Będzie tam obecny przedstawiciel nowego polskiego dystrybutora (SPORT TEAM z Krakowa). Z przyjemnością zaprezentują Państwu najnowszą kolekcję, którą już wkrótce będzie można nabyć w Polsce.

Warto również zajrzeć na stoisko do PATAGONII (B5.110), kultowej amerykańskiej marki outdoorowej, ponieważ jej kolekcje również już wkrótce będą dostępne w Polsce w ramach oficjalnej dystrybucji.

Firmy potencjalnie zainteresowane dystrybucją mogą zaś zajrzeć na stoiska firm FIRST B (B6.513) – producenta modnej i funkcjonalnej odzieży outdoorowej dla całej rodziny oraz GORE BIKE WEAR & RUNNING WEAR (B3.204) – odzieży rowerowej i do biegania, jako, że obie te marki szukają obecnie w Polsce dystrybutora.

Tutaj znajdą Państwo też listę polskich przedstawicieli międzynarodowych marek, którzy będą dostępni na ISPO na stoiskach reprezentowanych przez nich marek.

  • Znani sportowcy i VIPy na ISPO MUNICH

W załączeniu znajdą Państwo informację prasową na temat VIPów z branży sportowej i sportowców, którzy będą dostępni na targach.

Jednym z nich będzie amerykański narciarz TED LIGETY, mistrz olimpijski oraz mistrz i brązowy medalista mistrzostw świata.

W imieniu firmy SHRED zapraszamy Państwa na spotkanie z TEDem na stoisku A1.526 w poniedziałek 10.30 i na konferencję prasową o godz. 13.00. Szczegóły w załączonej informacji Press Dates.

  • Profil ISPO na Facebooku (w jęz. polskim)

Polecamy Państwa uwadze polski profil ISPO na Facebooku

Znajdą tam Państwo wiele przydatnych informacji. Podczas targów na bieżąco będziemy zamieszczać tam informacje o ciekawostkach znalezionych na targach lub zaproszenia na stoiska marek, które poszukują kontaktów w Polsce. Dlatego warto nas lubić ☺!

  • Kawiarenki

Jak co roku zapraszamy Państwa do 7 kawiarenek polskiej firmy ART-CAFE na pyszną kawę i ciastko.

ISPO Munich, mapka z kawiarniami ART-CAFEISPO Munich, mapka z kawiarniami ART-CAFE

  • Informacja:

Informujemy, że nasze polskie biuro rusza już jutro o godz. 13.00 do Monachium. Od godz. 13.00 będziemy więc niedostępni pod telefonami stacjonarnymi. W sprawach pilnych prosimy o kontakt mailowy lub tel. + 48 695 744 503 (choć bardzo prosimy Państwa o rozsądne sięganie po ten telefon i wzięcie pod uwagę, że odwiedzających z Polski jest na targach blisko 1500 a przedstawiciel ma jedynie jedno ucho ☺).

Joanna Biernacka-Goworek

Pro Business Consulting

Oficjalny przedstawiciel targów ISPO MUNICH w Polsce

 

***

Zachęcamy również do lektury magazynu 4outdoor, przygotowanego wspólnie z tragami ISPO MUNICH – zadbaliśmy o to, aby znalazły się w nim wszystkie informacje potrzebne podczas targów. Magazyn będzie dostępny na targach ISPO w International Retailers Lounge. International Retailers Lounge znajduje się w pomieszczeniu konferencyjnym B11 (1 piętro, przy ruchomym chodniku tzw. Express Way) i będzie otwarta w niedzielę-wtorek w godz. 9.00-18.00 a w środę w godz. 9.00-17.00.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0