Nowy CEO marki Arc’teryx

Kanadyjska marka Arc’teryx ma nowego dyrektora generalnego, którym został Vincent Wauters. Zmiana ta ma przyczynić się kolejnego etapu w rozwoju marki. 

Vincent Wauters zastąpił na stanowisku Tylera Jordana, który pełnił funkcję prezesa i CEO marki przez ostatnie siedem lat.

Jordan odszedł z firmy z własnej inicjatywy, składając wypowiedzenie w maju tego roku. Dla Arc’teryxa pracował w sumie 19 lat. Został zatrudniony jako czwarty pracownik biurowy w 1993 roku, kiedy to firma nosiła jeszcze nazwę Rock Solid Manufacturing. Jordan pełnił wówczas funkcję administracyjne i księgowe. W ciągu 19 lat piął się sukcesywnie po szczeblach kariery w strukturach firmy, by w 2005 roku, kiedy to adidas sprzedał Arc’teryxa spółce Amer Sports, objąć stanowisko dyrektora generalnego.

Teraz zastąpi go Vincent Wauters, który dotychczas był wiceprezesem w Amer Sports, w dziale Supply Chain and IT. Wauters ma 15-letnie doświadczenie w zarzadzaniu, stąd władze spółki liczą na kolejny przełomowy krok w rozwoju marki, a także utrzymanie pozycji lidera na rynku odzieży outdoorowej. 

Ulokowana w Finlandii spółka giełdowa Amer Sports zakupiła Arc’teryxa wraz z Salomonem w 2005 roku. Amer jest również właścicielem marek Atomic, Suunto, Wilson i Precor. 

Źródło: Arc’teryx, snewsnet.com

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0