HomeRynek outdoor

Intersport – kolejne miesiące z dobrymi wynikami

Intersport ostatnie miesiące z pewnością może zaliczyć do udanych. Na dobre wyniki złożyły się optymalizacja sieci sprzedaży oraz bieżących kosztów spółki, a także Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej – UEFA Euro 2012.

Euro 2012 pozwoliły spółce zakończyć czerwiec z pięknym wynikiem: przychody netto ze sprzedaży były wyższe o 91,6% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, z czego lwią część stanowiły właśnie produkty przygotowane na Mistrzostwa. 

Jak czytamy w raporcie spółki: INTERSPORT Polska S.A. wypracowała: z działalności podstawowej prowadzonej w sieci sklepów sportowych przychody netto ze sprzedaży w wysokości 16.044.000,00 zł, czyli o 4,7% więcej w porównaniu do analogicznego okresu 2011 roku, w którym odnotowano obrót w wysokości 15.330.000,00 zł oraz przychody netto ze sprzedaży produktów EURO 2012 w wysokości 13.327.000,00 zł. 

Również w lipcu spółka zarejestrowała wzrost sprzedaży: przychody netto były wyższe o 10,6% niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na porównywalnych salonach spółka odnotowała wzrost obrotów o około 4%.

Od początku 2012 roku sieć INTERSPORT Polska S.A. utrzymuje wzrostowy trend sprzedaży, co jak podkreślają władze spółki, jest nie tylko efektem rozwoju, ale także konsekwencją dobrych wyników wypracowywanych na porównywalnych salonach. Warto podkreślić, że w każdym miesiącu tego roku spółka odnotowała wzrost obrotów i zamykała kwartały rekordowymi wynikami okresowymi.

Chcemy pokazać w 2012 roku, że spółka jest w dobrej kondycji i potrafi zarabiać na działalności podstawowej. Rozpoczęta w zeszłym roku optymalizacja sieci sprzedaży i bieżących kosztów będzie teraz procentowała. Systematycznie poprawiając w tym roku wyniki finansowe udowodnimy naszym inwestorom, że obecny kurs akcji jest mocno niedoszacowany – komentuje Artur Mikołajko, Prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A. 

Źródło: Intersport

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0