HomeRynek outdoor

We Wrocławiu odbędą się III Targi eHandlu

24 października w Hali Stulecia we Wrocławiu odbędą się III Targi eHandlu. Poprzednia edycja skupiła 95 wystawców i 1200 reprezentantów sklepów internetowych w roli zwiedzających.

Wśród wystawców Targów eHandlu znajdują się przede wszystkim dostawcy produktów i usług dla firm handlujących w Internecie. Są to m.in. podmioty specjalizujące się w płatnościach online, oprogramowaniu dla sklepów internetowych, komunikacji, logistyce oraz agencje interaktywne.

Zwiedzający – właściciele sklepów internetowych mogą na targach porównać oferty kilkudziesięciu wystawców i znaleźć tę najkorzystniejszą dla swojego e-sklepu.

Jak zapewniają eksperci, Polski rynek e-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie.

Choć wiele jeszcze mu brakuje, aby dogonić gospodarki takie jak Wielka Brytania i Niemcy – dynamika wzrostu polskiego e-handlu (na poziomie ok. 30% w 2011r.) napawa optymizmem, a polscy e- przedsiębiorcy powinni wyzbyć się kompleksów – podkreślają organizatorzy targów. 

Targi eHandlu są organizowane przez Fundację Polak 2.0, organizatora m.in. cyklu konferencji ecommerce ShopCamp.

Założeniem nadchodzących targów jest także działalność edukacyjna. Korzystając z doświadczenia Fundacji Polak 2.0, uczestnicy Targów eHandlu będą mieli okazję wziąć udział w tematycznych warsztatach, dzięki którym poszerzą swoją wiedzą na temat e-commerce. 

Wśród ekspertów, którzy przeprowadzą warsztaty znajdują się: Paweł Ogonowski (Conversion), Eryk Orłowski (Offline.pl), Maciej Budzich (Mediafun), Paweł Sala (FreshMail).

Poprzednia edycja Targów eHandlu:

[video:http://vimeo.com/41844029]

Targom eHandlu będzie też towarzyszyć Gala przyznania Ekomersów – pierwszych wyróżnień dla najlepszych produktów i usług, które przyczyniają się do rozwoju e-handlu w Polsce. O tym kto otrzyma Ekomersa zadecydują Internauci.

Targi eHandlu to obowiązkowa pozycja w kalendarzu każdego przedsiębiorcy internetowego. Główną wartością imprezy jest naturalnie możliwość kontaktu i rozmowy z potencjalnymi klientami dużymi i małymi. To także szansa na poznanie nowych technologii pozwalających w skutecznym rozwoju ebiznesu. Innymi słowy: obecność na targach to naprawdę dobrze wydane pieniądze – ocenia Michał Sadowski z Brand24.

Wstęp dla zwiedzających na targi jest bezpłatny. Trzeba się jedynie zarejestrować na stronie organizatora. Więcej informacji na: targiehandlu.pl.

Źródło: Targi eHandlu

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0