HomeRynek outdoor

Bridgedale planuje rozwój na rynkach zagranicznych

Pomimo wyzwań jakie stawia dzisiejszy rynek branży outdoorowej Wielkiej Brytanii oraz reszty Europy, producent najwyższej klasy skarpet Bridgedale powiększa ciągle swoją sprzedaż międzynarodową.

Uznany za lidera w zakresie technologi produkcji skarpet, Bridgedale nieustannie zwiększa swój udział w rynku Wielkiej Brytanii w ciągu ostatnich dwóch lat, równocześnie zwiększając rozmiary dystrybucji swoich produktów na rynki zagraniczne, które obejmują obecnie ponad 40 krajów, min.: USA, Kanada, Meksyk, Chile, Holandia, Belgia, Hiszpania, Niemcy, kraje Skandynawskie, Izrael, Japonia, Korea, Hongkong, Singapur, Australia oraz Nowa Zelandia.

Eksport stanowi obecnie ponad połowę sprzedaży firmy i stwarza możliwości dalszego wzrostu i rozwoju.

Na tak wielki rozwój globalny pracuje względnie mały ale profesjonalny zespół fachowców. W związku ze stale otwierającymi się możliwościami ekspansji Bridgedale postanowił wdrożyć plan wzmocnienia rozwoju sprzedaży międzynarodowej.

Firma Bridgedale z przyjemnością oznajmia, że do zespołu dołączył Christian Benedikt, który odpowiedzialny będzie za rozwój sprzedaży w Niemczech i Austrii a później również w Polsce, Czechach, Słowacji oraz krajach Europy Wschodniej. Christian wcześniej odpowiedzialny był za sprzedaż rakiet śnieżnych oraz nart XC w firmie K2, Niemcy. 

Christian będzie rezydował w biurze firmy Invia, które reprezentuje firmę Mountain Equipment na terenie Austrii, Niemiec oraz Włoch, i jest siostrzaną firmą wchodzącą w skład Bollin Group.

Bazując w południowych Niemczech, Christian będzie w doskonałym miejscu by zająć się Europą Centralną. Invia nadal będzie zapewniać dystrybucję marki Bridgedale na terenie Austrii i Niemiec.

Dyrektor zarządzający Bridgedale, Steve Fowler oświadcza:

Bridgedale kontynuuje swój rozwój jako marka międzynarodowa oraz lider technologiczny w doskonaleniu skarpet. Aby wspierać ten rozwój ciągle inwestujemy w personel, badania nad produktami oraz marketing. Mamy jasno sprecyzowany cel, którym jest rozbudowanie zespołu i zwiększenie świadomości marki i, co za tym idzie, sprzedaży na zagranicznych rynkach.

Producent skarpet Bridgedale zakończył pierwszą fazę swojego plan rozwoju. Nowe opakowania oraz ustanowienie sprzedaży w głównych punktach handlowych już zaowocowały pozytywnymi efektami, szczególnie w zakresie MerinoFusion i CoolFusion.

Carolyn Dunn, marketing manager Bridgedale’a, tak opisuje obecną sytuację: Wraz z szybko zbliżającą się chłodną jesienną pogodą zapotrzebowanie na nasze produkty przewyższa znacznie nasze prognozy. Jako rezultat tego nagłego wzrostu popytu, nasza fabryka w Północnej Irlandii musi pracować niemal bez przerwy. Również jesteśmy dumni z naszej współpracy ze światowej sławy polarnikami: Alex’em Hibbert, Dixie Dansercoer oraz oczywiście, od niedawna, Sir Ranulph’em Fiennes kierownikiem wyprawy The Coldest Journey. W trakcie testów w komorze chłodniczej jako najlepsze skarpety dla polarników uczestniczących w The Coldest Journey wyłoniono Bridgedale WoolFusion Summit – jest to dla nas olbrzymi powód do dumy – brytyjska ekspedycja używać będzie brytyjskich skarpet.

Proces rozwoju międzynarodowego postępuje na wszystkich frontach i powinien być zakończony do rozpoczęcia letniego sezonu 2013. Będzie to moment wprowadzenia nowej kategorii – Bridgedale RUN – produktów przeznaczonych dla rosnącego popytu na produkty do biegania oraz trail’owe.

Kolejne rozwoje asortymentowe zaplanowane są na jesień 2013 i wiosnę 2014.

Źródło: SNAP Outdoor

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0