HomeRynek outdoor

Laur Konsumenta 2012 dla marki Hi-Tec

Marka Hi-Tec została najpopularniejszą w Polsce marką w kategorii „Odzież i sprzęt turystyczny” według prestiżowego plebiscytu Laur Konsumenta 2012, zdobywając tym samym Złote Godło Lauru Konsumenta.

Jesteśmy bardzo dumni z przyznanego wyróżnienia, gdyż świadczy ono o olbrzymim uznaniu i zaufaniu jakim obdarzają nas konsumenci, a także o rosnącej świadomości i rozpoznawalności marki HI-TEC w Polsce. To prestiżowe wyróżnienie przyznane marce HI-TEC potwierdza jej silną pozycję lidera na szeroko rozumianym rynku outdoorowym w Polsce – komentuje Szymon Reichert, Brand Manager marki Hi-Tec w firmie Martes Sport.

Hi-Tec jest brytyjską firmą, założoną w 1974 roku. Oferuje odzież, obuwie oraz akcesoria do uprawiania różnych aktywności sportowych, od sportów outdoorowych, przez badminton, po golf i squash.

Marka obecna jest na polskim rynku od 2000 roku. Przedstawicielem w Polsce oraz projektantem i producentem odzieży dla Hi-Tec na rynek outdoorowy jest Martes Sport Sp. z o.o. Firma działa na polskim rynku od 1993 roku i reprezentuje także marki: Arena, Colmar, Iguana, Magnum, Newland oraz Nike akcesoria.

Laur Konsumenta/Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. 

Opinie na temat marek gromadzi ogólnopolski plebiscyt obejmujący głosowanie telefoniczne oraz głosowanie na stronach internetowych. Głosujący stopniowo wybierają zwycięzców poszczególnych kategorii, przyznając im odpowiednio złoto, srebro i brąz.

Jak czytamy na stronie konkursu: Mapujemy krajobraz rynkowych tendencji emitując potężny sygnał, na który odpowiadają tysiące respondentów. Każdy z nich jest dla nas autorytetem, bo każdy z nich codziennie używa dziesiątek produktów i usług, które może wskazać jako najpopularniejsze w swojej grupie. Wszystkie kategorie traktujemy równo, dlatego w tych węższych i specjalistycznych podium wyłaniają głosy ekspertów branżowych.

Organizatorem konkursu jest Kowalski Pro-Media oraz redakcja „Rzecz o Biznesie”.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 5
  • comment-avatar
    Anonim 11 lat ago

    Rewelacyjna wiadomość. Cieszę sie, ze jest w Polsce tyle do zrobienia. Kiedy nadejdzie moment, w którym istotna ilośc „konsumentow” zacznie odróżniać gów… od dobrego produktu, polska branża outdoor stanie sie normalna.

    • comment-avatar
      Anonim 11 lat ago

      czyli ze hitec to jest co?. jw

      • comment-avatar
        Anonim 11 lat ago

        Jak wyżej. Dla mnie Hi-tec to badziewie. Nawet do pracy w ogródku by, tego nie ubal, ponieważ lubię mieć na sobie dobre materialy i dobrze sie w tym czuć (kroje).

        Jeżeli za granica nie widzę na ludziach tego szitu (w górach czy na nartach) to znaczy, ze u nas rownież przestanie sie to sprzedawać w ilościach hurtowych. Nie mówiąc o jakiś Laurach 🙂

        Z osła nie zrobisz konia wyścigowego.

        • comment-avatar
          Anonim 11 lat ago

          Jak wyżej . Zgadzam się totalny badziew, poza tym upychają towar do Makro po takich cenach, że głowa boli; zwykły sklep sprzedający ich graty nie ma namniejszych szans. To samo robi ich bratnia firma Brugi, która upycha swój towar do Real’u (chyba wzieli ten pomysł od TNF jak robi to USA).

        • comment-avatar
          Anonim 11 lat ago

          jak wyżej. Zgadzam się totalny badziew, poza tym upychają towar do Makro po takich cenach, że głowa boli; zwykły sklep sprzedający ich graty nie ma namniejszych szans. To samo robi ich bratnia firma Brugi, która upycha swój towar do Real’u (chyba wzieli ten pomysł od TNF jak robi to USA).