Marka Icebreaker, jeden z pionierów w produkcji odzieży z wełny merino, wychodzi naprzeciw nowemu pokoleniu klientów, wprowadzając szerszy wybór rozmiarów swoich produktów.
Jak zauważają przedstawiciele marki, rozmiary ciała zmieniają się nie tylko indywidualnie, ale także w zależności od danej populacji, czy kolejnego pokolenia.
Dlatego właśnie nowozelandzka firma postanowiła zatrudnić eksperta z firmy Alvanon, którego zadaniem było opracowanie krojów, które odpowiadają aktualnym, najpopularniejszym budowom ciała wśród potencjalnych klientów marki. Na tej podstawie została przygotowana kolekcja ubrań zarówno do sportów, jak i do użytku codziennego, w zupełnie nowych rozmiarach.
Celem projektu było stworzenie odzieży, która gwarantuje maksymalną swobodę ruchu, idealną długość, szerokość, dopasowanie w ramionach oraz w talii. Tak powstały trzy nowe rozmiary odzieży marki Icebreaker: slim, regular i relaxed.
Rob Achten, dyrektor kreatywny i wiceprezes do spraw produktu w firmie Icebreaker, dodaje, że nowe rozmiary w zależności od stylu i przeznaczenia, zapewnią użytkownikom komfort, przy niewielkiej masie każdej z warstw odzieży.
Nasza warstwa podstawowa, pierwsza, druga i zewnętrzna są tak zaprojektowane, aby razem stanowiły jedno ubranie, bez nakładania się na siebie szwów, czy suwaków – mówi Achten.
[video:http://www.youtube.com/watch?v=UBQkSeuSy3Q&feature=youtu.be]Po utworzeniu wzorów ubrań i dodaniu trzech dodatkowych rozmiarów, Icebreaker zatrudnił grupę kobiet, których zadaniem było testowanie produktów stworzonych według nowej formuły.
Choć wszystkie kobiety z tej grupy zaliczały siebie do rozmiaru medium, miały różne kształty, proporcje i typy budowy ciała. Badanie potwierdziło, że nowe kroje ubrań marki, zapewniające gradacje rozmiarów, pozwalają na dopasowanie odzieży do szerszej grupy osób.
Nowe kroje i rozmiary pojawią się we wszystkich produktach w kolekcji marki Icebreaker na sezon Jesień/Zima 2013.
Źródło: Icebreaker
KOMENTARZE