HomeRynek outdoor

INTERSPORT Polska wzmacnia sprzedaż produktów całorocznych

INTERSPORT organizując masowe imprezy sportowe i zachęcając Polaków do aktywności sportowej wspiera sprzedaż całorocznych grup towarowych. W dniu 26 maja br. na krakowskim rynku spółka zorganizowała bieg rekreacyjny pod nazwą PRO TOUCH CRACOVIA INTERRUN`2013, w której wzięła udział rekordowa ilość uczestników – cztery i pół tysiąca biegaczy w różnym wieku.

O godz. 9.30 trzystu przedszkolaków startowało na dystancie 100 m, nieco później na dystansie 1.200 m do rywalizacji stanęło 1750 uczniów ze szkół podstawowych. W samo południe swoją rywalizację na dystansie 5 i 10 km rozpoczęli dorośli oraz całe rodziny, w ramach Biegu Rodzinnego. Linię startu przekroczyło 2500 biegaczy.

ProTouch Cracovia Interrun (fot. Intersport)ProTouch Cracovia Interrun (fot. Intersport)

Organizatorzy nie kryli satysfakcji z powodu rosnącej popularności zawodów, zarówno wśród Krakowian, jak i osób spoza miasta.

To wspaniałe, że z każdym rokiem jest nas coraz więcej – mówił Przewodniczący Rady Miasta Krakowa Bogusław Kośmider, który dawał uczestnikom znak do startu. – Jestem przekonany, że ta tendencja będzie się utrzymywać, i że w ten sposób przyczynimy się do tego, że Kraków zyska wkrótce miano najbardziej rozbieganego miasta Polski!

Przewodniczącemu Rady Miasta Krakowa wtórował Artur Mikołajko, prezes firmy INTERSPORT Polska S.A.:

Polacy stają się narodem coraz bardziej wysportowanym, a aktywny tryb życia już dawno przestał być wyłącznie domeną pasjonatów czy zawodowców. Dziś w dobrym tonie jest żyć zdrowo, a sport jest tego nieodłącznym elementem. Bieganie jest najprostszym, jak i najtańszym rozwiązaniem, dlatego ono również staje się coraz popularniejsze. Jestem przekonany, uczestnicy Interrunu udowodnią to również w przyszłym roku.

Chcąc zminimalizować czynnik sezonowości spółka wzmacnia sprzedaż całorocznego asortymentu takiego jak running, team sport, multisport tekstylia oraz turystyka.

W 2012 roku sieć INTERSPORT Polska odnotowała duże wzrosty w tych grupach towarowych.

W 2013 roku udział ww. asortymentu w ogólnej sprzedaży powinien nadal wzrastać.

Źródło: INTERSPORT Polska

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0