HomeRynek outdoor

Polacy ze złotem na targach OutDoor 2013

Podczas wczorajszego, uroczystego wręczenia nagród OutDoor Industry Award, najwyższym wyróżnieniem – Gold – została uhonorowana para Polaków. Zwycięskim produktem jest żywność liofilizowana firmy LYO FOOD.

Firma jest zarejestrowana w Polsce i w Niemczech, na targach wystawia się i do nagrody startowała z ramienia swojej niemieckiej siedziby.

Wioletta i Przemek z firmy LYO FOOD (fot. 4outdoor)Wioletta i Przemek z firmy LYO FOOD (fot. 4outdoor)

W menu firmy znajduje się 9 dań głównych (na polskim rynku więcej, dodatkowo jest jeszcze bigos i fasolka po bretońsku), 4 zupy, 3 śniadania oraz 6 rodzajów owoców.

Potrawy przygotowywane są pod Kielcami na bazie upraw od świętokrzyskich dostawców. Jury konkursu OutDoor Industry doceniło smak, wartości odżywcze i wysoką jakość produktów LYO FOOD.

Historia LYO FOOD jest silnie powiązana z firmą Lyovit – jednym z największych producentów liofilizowanych ziół, owoców i warzyw z 20-letnim doświadczeniem na rynku. 

LYO FOODLYO FOOD

Dla zaspokojenia potrzeb alpinistów, żeglarzy, turystów i innych ekstremalnych sportowców Lyovit użył swojego doświadczenia i rewolucyjnej technologii do stworzenia pierwszej linii liofilizowanych posiłków w 1998 roku. Produkty nosiły nazwę „Lyofood” i zostały bardzo pozytywnie przyjęte przez rynek.

W związku z dynamicznie rosnącym zapotrzebowaniem na liofilizowaną żywność Lyofood będący dotychczas częścią firmy Lyovit, zdecydował o powstaniu odrębnej marki. Tak powstał LYO FOOD.

Więcej informacji o firmie na stronie www.lyofood.com.

Serdecznie gratulujemy!

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0