HomeRynek outdoor

Outdoor Magazyn rośnie w siłę

Istniejący od kwietnia tego roku portal Outdoor Magazyn, zyskuje coraz większą popularność wśród miłośników aktywności outdoorowych. Obecnie serwis ma już ponad 10 tys. unikalnych użytkowników.

Także platforma skierowana wyłącznie do branży outdoorowej – 4outdoor.pl – umacnia swoja pozycję, ciesząc się zaufaniem ponad 21 tys. unikalnych użytkowników. Oba portale razem stanowią siłę ponad 30 tys. unikalnych użytkowników zainteresowanych outdoorem.

Outdoor Magazyn (outdoormagazyn.pl) – portal otworzył swoje podwoje w kwietniu 2013 roku. Outdoor Magazyn to pierwsze miejsce w internecie, w którym fani outdooru znajdą wszystkie niezbędne informacje na temat swojej pasji – począwszy od nowości sprzętowych, przez testy, poradniki dotyczące ekwipunku i podróży, bezpieczeństwa i strategii, miejsc, które warto odwiedzić, po książki, które warto przeczytać i wydarzenia, na których koniecznie trzeba się pojawić. Celem portalu jest dostarczenie kompleksowej, ciekawej i kompetentnej informacji na temat outdooru, a także promocja aktywności outdoorowych wśród Polaków. Wśród autorów Outdoor Magazynu znajdują się specjaliści i pasjonaci, którzy ze sprzętu outdoorowego korzystają na co dzień, a przy tym mają także niezbędną wiedzę merytoryczną na temat jego użytkowania. 

4outdoor Biznes (www. 4outdoor.pl) – założony w 2007 roku portal 4outdoor.pl poświęcony jest w całości branży outdoor. To kompendium wiedzy o najnowszych outdoorowych wydarzeniach, produktach, pełne wywiadów, opinii, relacji z targów, testów oraz porównań. W szybkim czasie portal stał się istotną platformą wymiany informacji dla całej outdoorowej branży.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0