HomeRynek outdoor

Wspólna kampania The North Face i INTERSPORT

More Jacket. More Adventure” to nowe hasło kampanii, promującej kurtkę marki The North Face – Exploration Triclimate, która została zaprojektowana specjalnie z myślą o sieci sklepów INTERSPORT.

Przez dwa ostatnie sezony The North Face oraz INTERSPORT współpracowały nad kampaniami jesiennymi na rynku niemieckim. W tym roku firmy postanowiły rozszerzyć przedsięwzięcie i rozpocząć wspólne działania promocyjne w 14 europejskich krajach – także w Polsce.

Produktem centralnym kampanii „More Jacket. More Adventure” będzie Exploration Triclimate, kurtka 3w1, zaprojektowana dla kochających przygodę alpinistów. Została ona wykonana z zaawansowanych technologicznie materiałów GORE-TEX® oraz Thinsulate™.

Możliwość łączenia warstwy wewnętrznej i zewnętrznej w zależności od warunków pogodowych, sprawia, że Exploration Triclimate sprawdzi się zarówno podczas deszczu, śniegu jak i silnego wiatru. W wybranych sklepach INTERSPORT pojawią się również inne specjalnie zaprojektowane produkty The North Face.

Największa firma outdoorowa w Europie spotkała się z największym europejskim sprzedawcą – jest to silna współpraca z której jesteśmy dumni. Siłę tę odzwierciedla właśnie Exploration Triclimate, która dzięki zastosowaniu zaawansowanych materiałów, przeznaczona jest dla fanów wymagających sportów górskich – skomentował współpracę Julio Carandini, Trade Marketing Manager The North Face EMEA.

W Polsce kampania ruszy 11 października i skupi się na billboardach oraz marketingu online. Wesprze ją również specjalnie zaprojektowana strona internetowa oraz konkurs w którym wygrać będzie można wyprawę w Alpy.

Więcej informacji na temat produktów The North Face znaleźć można na stronie: www.thenorthface.eu.

Źródło: The North Face

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0