Zgodnie z tegorocznymi planami, marka 4F zakończyła trzeci kwartał z ponad 100 sklepami monobrandowymi. Tym samym sieć realizuje odważny plan ekspansji i wzmocnienie swojej obecności w kluczowych polskich miastach.
Od początku roku do końca września zostało otwartych aż 21 sklepów w największych miastach, między innymi w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Gdańsku, Gliwicach, Bydgoszczy czy Wrocławiu. Sieć ciągle się rozwija, tylko w październiku zaplanowane są kolejne otwarcia salonów firmowych. Powstają one w Centrum Handlowym Ferio w Koninie (otwarcie w piątek, 4 października), Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu, Galerii Dworzec Centralny w Poznaniu oraz w Centrum Handlowym Riwiera w Gdyni.
Mówi Małgorzata Gabryś, pełnomocnik Zarządu OTCF sp. z o.o. (właściciela marki 4F) do spraw rozwoju:
Ciągle modyfikujemy naszą sieć 4F i konsekwentnie szukamy najlepszych lokalizacji. Po raz pierwszy w historii liczba naszych sklepów przekroczyła 100, ale stawiamy przed sobą kolejne, ambitne cele. Nasze wyniki sprzedażowe pokazują, że dobrze dobrane lokalizacje w wiodących centrach handlowych pozwalają osiągać coraz lepsze wyniki finansowe. Sprawdza się także dywersyfikacja lokalizacji i model współpracy z franczyzobiorcami, który cały czas rozwijamy i udoskonalamy. Naszym celem jest bowiem metodyczny i trwały rozwój naszej marki. Sprzyjać nam będzie na pewno sezon zimowy oraz Igrzyska Olimpijskie w Sochi, gdzie 4F będzie mocno widoczny jako Sponsor Kolekcji Olimpijskiej.
4F to czołowa polska marka sportowa, produkująca odzież i akcesoria sportowe. Kolekcje powstają w oparciu o aktualne trendy mody, we współpracy ze sportowcami, którzy regularnie konsultują i testują powstające produkty. Celem firmy jest oferowanie szerokiej linii ubrań do aktywnego stylu życia, w przystępnych cenach. Firma regularnie poszerza sieć punktów sprzedaży, opierając się zarówno na sklepach własnych, jak i punktach franczyzowych.
4F to marka należąca do firmy OTCF. W jej portfolio znajdują się również takie brandy jak Outhorn, Tutto Bene, Wild Nature oraz 4Faces.
Informacja prasowa marki 4F
KOMENTARZE
Monobrandowy …. Makaronizm – pochodzący z języka obcego zwrot lub forma gramatyczna wplatany do języka ojczystego. . Ich używanie jest zazwyczaj przejawem językowej mody, charakterystycznej dla pewnych grup, wyróżniających się tym samym spośród innych.
Miłe wiadomości. Kolejny sukces. Trzymam kciuki.
A w galerii katowickiej ciągle zamknięte. .