HomeRynek outdoor

Firma Jack Wolfskin publikuje raport społeczny dotyczący dostawców 2012

Firma Jack Wolfskin opublikowała już trzeci raport społeczny dotyczący dostawców. Informuje w nim o przestrzeganiu standardów społecznych przez swoich dostawców. Obejmując audytem 100 proc. swoich dostawców i przeprowadzając 71 audytów oraz 22 dalsze wizyty kontrolne w roku 2012, firma Jack Wolfskin ponownie zajmuje pozycję lidera wśród przedsiębiorstw członkowskich Fair Wear Foundation.

Już po raz trzeci firma Jack Wolfskin przedstawia raport społeczny za rok 2012 dotyczący dostawców, w którym przejrzyście i konsekwentnie informuje o wynikach i celach zrównoważonego rozwoju społecznego w odniesieniu do dostawców.

Tym razem skupiono się na temacie sprawiedliwych płac, ochronie środowiska, ochronie przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwie budynków.

Na ubiegły rok cień rzuciły tragiczne wypadki w fabrykach w Azji Południowo-Wschodniej – stwierdza Christian Brandt, dyrektor ds. operacyjnych firmy Jack Wolfskin. – Z naszego raportu społecznego dotyczącego dostawców jasno wynika, że udało nam się wspomóc rozwój naszych dostawców i że chcemy osiągnąć wysoki standard. Nie cofamy się jednak – podobnie jak w ostatnich latach – także przed rozstaniem, gdy starania firmy Jacka Wolfskin, audytorów oraz fundacji Fair Wear Foundation nie prowadzą do zmian na lepsze dla ludzi.

W ostatnim roku około 45 proc.dostawców osiągnęło dobre lub bardzo dobre oceny podczas audytów. Około jednej trzeciej otrzymało średnie oceny. 23 proc. natomiast słabe. Z tymi dostawcami firma Jack Wolfskin będzie ciężko pracować nad tym, aby doprowadzić do zmiany myślenia i osiągnięcia trwałych, pozytywnych zmian.

Z raportem społecznym na temat dostawców można zapoznać się na stronie firmy Jack Wolfskin oraz fundacji Fair Wear Foundation.

Informacje o fundacji Fair Wear Foundation:

Fair Wear Foundation (FWF) to niezależna organizacja non-profit, która we współpracy z przedsiębiorstwami i fabrykami pragnie poprawić warunki pracy pracowników w przemyśle tekstylnym i odzieżowym. Ponad 80 firm członkowskich reprezentuje około 120 marek w siedmiu europejskich krajach. Zakłady produkcyjne tych firm znajdują się w 15 krajach Azji, Europy i Afryki.

 Informacja prasowa marki Jack Wolfskin

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0