HomeRynek outdoor

4Faces firmy OTCF – nowe multibrandowe sklepy na polskim rynku

Firma OTCF, właściciel marki 4F, otwiera nową sieć multibrandowych sklepów pod marką 4Faces. Dotychczas powstały już dwa sklepy – w Galerii Poznań City Center oraz w Galerii Katowickiej.

Sklepy 4Faces (fot. 4Faces)Sklepy 4Faces (fot. 4Faces)

Jak zapewnia inwestor – firma OTCF:

4Faces to unikalny koncept promujący aktywny styl życia, przestrzeń stworzona z pasjonatami sportu, mody i designu. To najlepsze marki, doświadczeni doradcy i wyjątkowe materiały edukacyjne w niebanalnej i nowoczesnej formie. Oferta obejmuje cztery sezony – cztery pory roku. Adresowana jest do osób na czterech poziomach zaawansowania: czynnych sportowców, pasjonatów, sportowców rekreacyjnych i początkujących.

Sklepy 4Faces (fot. 4Faces)Sklepy 4Faces (fot. 4Faces)

 Nowa koncepcja sklepów 4Faces zakłada połączenie kilku istotnych elementów:

  • Concept Store – nowoczesną aranżację wnętrza opartą na prostocie form w połączeniu z rozwiązaniami multimedialnymi, w tym m.in. videowall zamiast tradycyjnej witryny, wielodotykowy stół multimedialny, bieżnia umożliwiająca dobór odpowiedniego obuwia.
  • Body Center – wydzielona strefa salonu 4Faces dedykowana jest motywacji i personalnej konsultacji dla klientów. Obecni tu będą eksperci z różnych dziedzin sportu; klienci poza konsultacjami będą mogli dokonać m.in. analizy biomechaniki stopy, testować buty, czy poddać się analizie składu ciała.
  • Dodatkowe usługi – klient w sklepach 4Faces ma znaleźć także te usługi, które mogą być przydatne zarówno podczas zakupów, jak i podczas uprawiania danej aktywności, np. serwis sprzętu.
Sklepy 4Faces (fot. 4Faces)Sklepy 4Faces (fot. 4Faces)





Oferta sklepów skierowana jest do szerokiego grona fanów aktywności sportowych – biegania, fitnessu, piłki nożnej, rowerów, nart, miłośników wypraw trekkingowych, czy pływania. W asortymencie sklepów 4Faces znajdziemy m.in. takie marki jak: Nike, Asics, Odlo, Salomon, adidas, Viking, Rossignol, Uvex, Oakley, RH+, 4F, Xbionic, Dynafit, Phenix, POC, Salewa, Komperdell.

Polacy odkryli zalety aktywnego spędzania czasu. Sport coraz intensywniej wpisuje się w nasze życie, zarówno jako pasja, jak i na bardziej zaawansowanych poziomach. 4Faces to odpowiedź na to zainteresowanie i potrzebę profesjonalizacji usług sprzedaży odzieży i sprzętu sportowego. Łączymy tutaj najlepsze marki, wysokiej jakości obsługę oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii i multimediów. Sport know how to idea według której Klient może w pełni świadomie i komfortowo dobrać wszystko, czego potrzebuje do uprawiania wybranej dyscypliny sportu. Dużą wagę przykładamy do wystroju salonu oraz wszystkich usług dodatkowych, który idealnie koresponduje z nowoczesnym podejściem do sprzedaży – komentuje Inga Wawrzyniak, Dyrektor ds. Marketingu OTCF.

Poznański sklep 4Faces ma 400 m2, w Katowicach powstał lokal dwuktrotnie większy, o powierzchni 800 m2. Docelowo OTCF ma zamiar otworzyć pod marką 4Faces 25 salonów w dwóch formatach – 400 lub 800 m2 na przestrzeni najbliższych pięciu lat. Więcej informacji o sklepach znajduje się na stronie 4faces.com.pl

Źródło: 4Faces

KOMENTARZE

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar
    Piotr Turkot 10 lat ago

    Koncept robi wrażenie. Design i pomysł na wystrój robi wrażenie. Ambitnie wygląda również wybór grupy docelowej. Powodzenia.