Design Alive Awards 2014 – nominowani z branży outdoorowej i sportowej

Wojciech Pająk, Andrzej Pająk i Wojciech Kłapcia, zarządzający marką Pajak – zostali nominowani w kategorii Strateg w konkursie DESIGN ALIVE AWARDS 2014. Trwa Plebiscyt Czytelników – głosowanie kończy się 5 listopada.

Jak czytamy na stronie organizatora plebiscytu:

DESIGN ALIVE AWARDS, już dziś nazywane są “Oskarami Designu”, nie tylko ze względu na ich znaczenie, ale również twórcę statuetek – Oskara Ziętę, jednego z najbardziej rozpoznawanych zagranicą polskich projektantów. Te obiekty pożądania pokryte trzema mikronami szlachetnej miedzi wręczymy już w grudniu podczas gali finałowej trzem zwycięzcom wybranym spośród trzydziestu nominowanych.

Choć przez cały rok uważnie śledziliśmy polski świat designu, architektury, mody i sztuki, to w tym roku stworzenie tzw. “short-listy” nominacji było niezmiernie trudne. Oprócz naszych wskazań, nieocenione okazały się także zewnętrzne zgłoszenia, za które bardzo dziękujemy. Dzięki tej otwartej formule mamy pewność, że nic nie umknęło naszej uwadze – mówi Ewa Trzcionka, redaktor naczelna “Design Alive”, przewodnicząca Kapituły konkursu.  

Wśród 10 nominacji w kategorii Strateg znaleźli się Wojciech Pająk, Andrzej Pająk i Wojciech Kłapcia, zarządzający marką Pajak.

Nominowani, od lewej: Wojciech Kłapcia, Andrzej Pająk, Wojciech PająkNominowani, od lewej: Wojciech Kłapcia, Andrzej Pająk, Wojciech Pająk

W opisie czytamy:

Być ekspertem od puchu to kierunek rozwoju rodzinnej marki Pajak. Już dziś ich dział badania i rozwoju jest uważany za jeden z najlepszych w Europie. W niszy, jaką jest specjalistyczny ekwipunek, szczególnie liczy się “naj”. Śpiwory, kurtki, plecaki – najlżejsze, najcieplejsze. Te z Pajaka są do tego niezwykle ładne, choć uroda wynika z funkcjonalności i uzasadnionego użycia materiału. Szczególnie puchu z polskich białych gęsi typu W31, które same w sobie stały się marką, również za sprawą prowadzonej przez trzech panów firmy.

Poza srticte outdoorową dziedziną, mamy także nominację z branży sportowej: Igor Klaja, prezes firmy OTCF, twórca marki 4F.

W opisie czytamy:

Zaledwie w cztery lata stworzył markę sportowych ubrań. Trzykrotnie ubrał polskich olimpijczyków i całe masy Polaków, którzy znaczek 4F noszą równie dumnie jak “trzy paski” czy “drapieżnego kota w skoku”. W tym roku 4F zaistniało też na wybiegu Fashion Philosophy. Ranita Sobańska, główna projektantka marki, pokazała, że sportowy strój może wyrażać coś więcej niż tylko wygodę i najnowszą technologię. Klaja wie, co robi, bo sam jest zapalonym sportowcem.


Gratulujemy wszystkim nominowanym!

Zachęcamy do głosowania, które odbywa się na stronie: www.designalive.pl.

Poza Plebiscytem Czytelników, Kreatora, Animatora i Stratega Roku 2014 wybierze także Kapituła konkursu.

Źródło: designlive.pl

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0