HomeRynek outdoor

Targi Kielce Sport-Expo 2015 – podsumowanie organizatorów

Po raz kolejny potwierdziło się, że Międzynarodowe Targi Branży Sportowej i Outdoorowej KIELCE SPORT-EXPO to jedna z najważniejszych w tej części Europy imprez B2B tej branży. Salon Turystyki i Sportów Wodnych, setki produktów, najnowocześniejszy sprzęt, długa lista rynkowych nowości i wydarzeń towarzyszących, 130 wystawców z 10 krajów – tak było w halach Targów Kielce od 18 do 20 lutego.

Targi Kielce Sport-Expo 2015 (fot. Targi Kielce)Targi Kielce Sport-Expo 2015 (fot. Targi Kielce)

Wydarzenie, które w tym roku odbyło się już po raz trzydziesty, skierowane jest do wybranych grup odbiorców – przedstawicieli, właścicieli sklepów sportowych, dystrybutorów oraz producentów sprzętu sportowego i outdoorowego. Na stoiskach prezentowane są głównie kolekcje odzieży i sprzętu na kolejny sezon, a także rynkowe hity i innowacyjne akcesoria. Na liście w 2015 roku było blisko 130 firm z Polski, Niemiec, Austrii, Kanady, Wielkiej Brytanii, Czech, Holandii, Włoch oraz co ważne, po raz pierwszy z Indii i Hiszpanii.

Targi Kielce Sport-Expo 2015 (fot. Targi Kielce)Targi Kielce Sport-Expo 2015 (fot. Targi Kielce)

Pierwszy raz jesteśmy w Polsce na targach i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona. Impreza spełniła nasze oczekiwania. Myślimy o tym aby wrócić tu w przyszłym roku – komentowała na gorąco targowe dni Nona Tseitlin, dyrektor ds. sprzedaży w Tugga Heated Clothes. – Cała wystawa była bardzo ciekawa, mieliśmy dużo gości i duże było zainteresowanie naszym stoiskiem. I o to właśnie w targach chodzi – dodaje Carolina Sanchez z firmy Joma Sport.Targi w tym roku odwiedziło ponad 2000 specjalistów z Rosji, Węgier, Słowacji, Kanady, Litwy, Ukrainy, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Czech i Polski.

Targi Kielce Sport-Expo 2015 (fot. Targi Kielce)Targi Kielce Sport-Expo 2015 (fot. Targi Kielce)

Wszyscy klienci, z którymi się umówiliśmy dopisali. Targi są dla nas ważnym miejscem zbierania zamówień na zimę 2015 i 2016. Nie spodziewaliśmy się jednak tak dużej liczby nowych klientów, którzy odwiedzili nasze stoisko. Targi w Kielcach to miejsce, gdzie wystawcy i klienci czują się dobrze – podsumowuje udział w wystawie Tomasz Trojanowski dyrektor handlowy firmy Larix.

Równolegle z wystawą KIELCE SPORT- EXPO odbyła się druga edycja SALONU TURYSTYKI I SPORTÓW WODNYCH, do udziału w którym zgłosiły się firmy posiadające w swojej ofercie sprzęt i akcesoria do uprawiania sportów wodnych przede wszystkim kajakarstwa. Salon był okazją również do spotkań żeglarzy. W Targach Kielce ze swoją ofertą gościły kluby z rejonu województwa świętokrzyskiego związane z żeglarstwem – m.in. Klub Morski Horn, Świętokrzyskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, Uczniowski Klub Sportowy „Zalew Kielce” oraz 33 Kielecka Harcerska Drużyna Żeglarska. Jedną z atrakcji były spotkania z konstruktorami z województwa świętokrzyskiego.

Dodatkowo obejrzeć można było wystawy „Szkutnictwo w Kielcach” ze zdjęciami najciekawszych jachtów skonstruowanych lub zbudowanych w Kielcach oraz sylwetkami konstruktorów, „60 lat Zalewu Kieleckiego” – historia sportu żeglarskiego w mieście czy „20 lat Klubu Morskiego Horn”.

Jednym z gości tegorocznej edycji SPORTÓW WODNYCH był Aleksander Doba – podróżnik roku według National Geographic, który m.in. jako jedyny człowiek dzięki sile mięśni, samotnie przepłynął kajakiem Ocean Atlantycki z Afryki do Ameryki Południowej.

W specjalnym spotkaniu z Aleksandrem Dobą podczas konferencji „Zagospodarowanie szlaków wodnych ze szczególnym uwzględnieniem turystyki kajakowej” udział wzięło ponad 100 osób.

Wydarzeniem specjalnym dla wystawców był turniej w kręgle. Świetna zabawa przyciągnęła kilkudziesięciu graczy i tłumy kibiców. Zmagania wygrała drużyna z firmy Division B-2.

Na kolejną edycję wystawy Targi Kielce zapraszają od 10 do 12 lutego 2016 roku. Tego wydarzenia nie można przegapić!

Organizatorzy Targów Kielce

KOMENTARZE

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar
    Anonim 9 lat ago

    Porażka i marketingowy bełkot. Ponieważ komentarz został usunięty po kilku dniach obecności, napisze raz jeszcze:
    Marketingowy bełkoto o sukcesie targów, kiedy nie znam sklepów, które tam miałyby pojechać. Po jechać na targi, skoro terminy preorderów mineły większości co najmniej miesiąc wcześniej.