“PR-em po mapie”, czyli Komu Komunikacja o podróżowaniu i turystyce

27 kwietnia w Krakowie odbędzie się czternaste, bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. Na kilka dni przed pierwszym w tym roku długim weekendem i u progu najgorętszego czasu w turystyce zaproszeni prelegenci i uczestnicy zastanowią się nad tym, jakie możliwości promocyjne daje podróżowanie i jak rozreklamować atrakcje turystyczne.

Spotkanie rozpoczną Iwona i Krzysztof Nowakowie, podróżnicy, którzy na rowerach dotarli do Singapuru. Prelegenci opowiedzą o tym, czy, co i komu należy komunikować podczas dalekich wypraw. Tematykę podróżniczą uzupełni Kuba Rydkodym, bloger jeżdżący po świecie, który przybliży zasady biznesowej współpracy z podróżnikami. Kolejną prelekcję wygłoszą Karina i Marcin Grygierkowie z PR Inspirations, odpowiedzialni za Krakowski Szlak Street Artu. Skupią się oni na przedstawieniu korzyści z zaangażowania marki w projekty turystystyczne. O czynnikach wpływających na turystyczny wizerunek miasta opowie dr Anna Wilkońska, adiunkt w Katedrze Turystyki i Rekreacji AWF w Krakowie, współautorka strategii rozwoju turystycznego Miasta Kraków. Spotkanie zakończy Daria Głownia, manager Zespołu Promocji w Małopolskiej Organizacji Turystycznej, która zwróci uwagę na praktyczne aspekty promowania miejsc na przykładzie Małopolski i Krakowa.

Tematykę podróży i turystyki potraktowaliśmy szeroko, stosując się do definicji Światowej Organizacji Turystyki. To oznacza, że uczestnicy kwietniowego spotkania w ramach akcji Komu Komunikacja będą mieli szansę zapoznać się z wieloma aspektami promocji związanej z tą branżą. Przyjrzymy się możliwościom komunikacyjnym, jakie daje podróżowanie, a także sposobom promowania miejsc i regionów. Interesujące informacje dla siebie znajdą jak zawsze u nas specjaliści ds. PR, blogerzy oraz pracownicy biur promocji urzędów miast, gmin czy jednostek na szczeblu wojewódzkim – tłumaczy Łukasz Majewski, współorganizator akcji Komu Komunikacja.

Ludzie kochają podróżować i to zamiłowanie można przekuć także na biznes. Nieturystyczne marki uczą się czerpać korzyści z powiązania z projektami turystycznymi, podróżnicy angażują się we współpracę z firmami oraz akcje CSR. Miasta i regiony zabiegają o turystów, bo oni oznaczają pieniądze. Jakie działania przynoszą najlepsze efekty, czego się wystrzegać, jak komunikować się z podróżnikami, turystami i ludźmi obserwującymi ich poczynania – o tym porozmawiamy podczas najbliższego spotkania w ramach Komu Komunikacja – mówi Magdalena Grochala, współorganizatorka akcji.

Czternaste, bezpłatne spotkanie w ramach akcji Komu Komunikacja odbędzie się 27 kwietnia na Barce przy ul. Mostowej. Szczegółowe informacje dotyczące prelegentów, godziny spotkania i rejestracji można znaleźć na stronie www.komukomunikacja.pl.

Patronem medialnym spotkania jest Marketing przy kawie.

Komu Komunikacja to projekt przygotowany z myślą o praktykach PR, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, podzielić się doświadczeniami, podyskutować z ludźmi z branży i posłuchać ekspertów. Comiesięczne, bezpłatne spotkania dotyczą różnej tematyki i organizowane są w różnych miejscach Krakowa.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0