Arc’teryx otwiera pierwszy w Europie własny salon marki

W sierpniu tego roku marka Arc’teryx otworzy pierwszy własny sklep w Europie. Salon zostanie zlokalizowany w Londynie, w prestiżowym St. James. Jego powierzchnia sięgnie 372 m2.

Otwarcie pierwszego europejskiego flagowego sklepu marki oznacza ekspansję na kluczowe miasta świata, poza rynek Ameryki Północnej.

Jak przyznaje Adam David Ketcheson, Senior Director Marketing w firmie Arc’teryx, marka szuka miast gdzie istnieje silne środowisko miłośników outdooru, ale również aktywnych mieszkańców, dobrze czujących się na ulicach swojego miasta.

Londyn ma aktywną społeczność, która radzi sobie z wyzwaniami złej pogody. Jest również ośrodkiem mody i designu, a minimalistyczny estetyka Arc’teryxa doskonale pasuje tak do samego Londynu, jak i outdoorowej wspólnoty w Wielkiej Brytanii – dodaje.

Jest znaczący potencjał przyszłego wzrostu w Londynie, a nasz flagowy sklep w renomowanej lokalizacji będzie fantastyczną wizytówką marki – mówi Domenico Speciale, Amer Sports Managing Director na Wielką Brytanię. 

Otwarcie nowego sklepu jest kolejnym krokiem firmy Amer Sports, właściciela marki Arc’teryx, w kierunku strategicznego celu, jakim jest szybki rozwój działu akcesoriów oraz własnej sieci detalicznej i e-commers. W ciągu ostatnich pięciu lat firma Amer Sports zbudowała swoją sieć B2C z 1 do 5 proc. sprzedaży w Grupie. Obecnie firma posiada na całym świecie około 250 sklepów stacjonarnych oraz 60 internetowych. Strategia B2C ma być więc ważnym uzupełnieniem tradycyjnego modelu hurtowego.

Źródło: Amer Sports

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0