HomeRynek outdoor

4F planuje zagraniczną ekspansję

Polska marka odzieży sportowej, do planów rozszerzenia sieci sprzedaży w kraju, dodaje kolejne wyzwania. 4F przygotowuje się do rozwoju salonów własnych zagranicą.

W Polsce asortyment marki 4F dostarczany jest do ponad 300 punktów detalicznych, w tym do ok. 150 sklepów monobrandowych, a dodatkowo trafia on do ponad 300 punktów hurtowych oraz do ponad 130 klientów korporacyjnych. Do tych planów na rynku lokalnym doszły również działania zmierzające do rozszerzenia sieci sprzedaży na rynki zagraniczne. W związku z tym, rodzimy producent odzieży i akcesoriów sportowych rozpoczął restrukturyzację działu rozwoju i inwestycji.

Aktualnie marka 4F dostępna jest w 24 krajach europejskich – mówi Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji. – Zagranicę docieramy w tej chwili wyłącznie poprzez sprzedaż hurtową, współpracując z dystrybutorami oraz bezpośrednio z sieciami sklepów oferujących profesjonalny sprzęt i odzież sportową. Lecz w niedalekiej przyszłości, czyli w 2016 roku, chcemy także rozwinąć własną sieć sprzedaży detalicznej.

Pierwszych salonów 4F należy wypatrywać już w przyszłym roku. Natomiast w perspektywie kolejnych pięciu lat nowe sklepy własne pojawiać się będą w pozostałych krajach Europy. Działaniom tym towarzyszyć będzie szeroko zakrojona akcja marketingowa, przygotowana dla poszczególnych rynków lokalnych. Więcej szczegółów na temat ekspansji zagranicznej, udzielać będą przedstawiciele marki podczas targów i spotkań branżowych, jak Shopping Center Forum w Warszawie16 – 17 września 2015 oraz Mapic w Cannes 18 – 20 listopada br.

Firma OTCF, właściciel marki 4F, to jeden z wiodących producentów wysokiej klasy odzieży i akcesoriów sportowych. Produkty marki to połączenie jakości, technologii i atrakcyjnego wzornictwa. Oferta doskonale wpisuje się w potrzeby osób, które uprawiają sporty okazjonalnie i amatorsko, jak również  profesjonalistów oraz sportowców sięgających po medale. 4F od lat współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki oraz Polskim Związkiem Biathlonowym, a od 2014 roku do tego grona dołączył Polski Związek Łyżwiarstwa Szybkiego.

Informacja OTCF

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0