HomeRynek outdoor

4F – polska marka na zagranicznych rynkach i w nowych lokalizacjach w kraju

Polska marka odzieży sportowej sukcesywnie powiększa swoją sieć sprzedaży w kraju, a od 2015 roku, przygotowuje się do otwarcia pierwszych salonów własnych także poza granicami kraju. Plany rozwoju marek 4F i 4Faces w Polsce i również na rynkach zagranicznych, zaprezentują przedstawiciele firmy OTCF S.A. podczas Shopping Center Forum 2015.

Wojciech Mikulski, członek zarządu Spółki OTCFWojciech Mikulski, członek zarządu Spółki OTCF

W ubiegłym roku, szykując się do udziału w SCF, Wojciech Mikulski, członek zarządu Spółki OTCF informował, że firma analizuje sytuację geopolityczną dla zminimalizowania ryzyka biznesowego, związanego z ekspansją zagraniczną. Obecnie, nie tylko OTCF przekształciło się w Spółkę Akcyjną, ale też otwarcie komunikuje plany budowy sieci sprzedaży detalicznej poza granicami kraju.

Do tej pory za granicę marka 4F docierała poprzez mocno rozwiniętą sprzedaż hurtową w 24 krajach europejskich.

Aktualnie, poza współpracą z dystrybutorami i sprzedażą bezpośrednio do sklepów, oferujących odzież i sprzęt sportowy jesteśmy w toku rozwijania detalicznego kanału sprzedaży w innych krajach naszego kontynentu – mówi Wojciech Mikulski. – Pierwszych sklepów własnych marki 4F należy się spodziewać na Łotwie, Serbii oraz Czechach, Słowacji i Rumunii – dodaje. 

Rozszerzenie sieci nastąpi od 2016 roku, natomiast już teraz firma pracuje nad wdrożeniem swoich ambitnych planów w życie.

Chcemy wejść na nowe rynki i odnieść zamierzony sukces – mówi Wojciech Mikulski. W związku z tym, rodzimy producent odzieży i akcesoriów sportowych powiększa działy rozwoju i inwestycji oraz działy sprzedaży Spółki. – W osiągnięciu zamierzonych celów wspomagać będą nas profesjonaliści, którzy wzmacniają nasze struktury – wyjawia Wojciech Mikulski.

W ostatnim czasie skład departamentu ds. Inwestycji i Rozwoju marki 4F pod kierownictwem Małgorzaty Gabryś, uzupełniła Agata Witkowska na stanowisku odpowiedzialnym za rozwój zagraniczny polskiej marki.

Według założeń firmy, w perspektywie najbliższych pięciu lat, marka 4F będzie sukcesywnie zapełniać mapę handlową Europy. Działaniom tym towarzyszyć będzie szeroko zakrojona akcja marketingowa, przygotowana dla poszczególnych rynków lokalnych. Więcej szczegółów na temat ekspansji zagranicznej, udzielać będą przedstawiciele marki podczas targów i spotkań branżowych, jak Shopping Center Forum w Warszawie16 – 17 września 2015 oraz Mapic w Cannes 18 – 20 listopada br.

W Polsce asortyment marki 4F dostarczany jest do ponad 300 punktów detalicznych, w tym do ponad 150 sklepów monobrandowych, a dodatkowo trafia on do ponad 300 punktów hurtowych oraz do ponad 130 klientów korporacyjnych. Jeszcze w tym roku przybędzie 14 nowych lokalizacji, aby w ten sposób do grudnia 2015 zostało otwartych w sumie blisko 30 salonów własnych. Ponadto rok bieżący, właściciel marki zamknie wykonaniem 20 powiększeń i remodelingiem już istniejących sklepów. 

Informacja firmy OTCF

KOMENTARZE

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar
    Anonim 9 lat ago

    czteryfy. Jak taki biznesmen to niech da pracownikom umowę o pracę a nie na śmieciówach trzyma i mówi że pieniędzy w firmie nie ma.