HomeRynek outdoor

Marka 4F z nagrodą „Detalista Roku” w regionie CEE

Marka 4F, należącą do spółki OTCF, została uhonorowana nagrodą „Detalista Roku” („Retailer of the Year”), w ramach międzynarodowego konkursu nagradzającego najlepsze firmy z sektora detalicznego z Europy Środkowowschodniej. 4F zwyciężyło w aż trzech kategoriach – Detalista Roku, Detalista Roku w kategorii Moda oraz Debiutant Roku.  

Nagrody odebrał członek zarządu spółki OTCF, Wojciech Mikulski.

To bardzo prestiżowy konkurs i liczyliśmy po cichu na jedną nagrodę, ale trzy są dla nas zaskoczeniem i wielkim wyróżnieniem. Jestem świadomy, że te nagrody wyrażają uznanie branży, przez co są bezcenne dla naszego zespołu sprzedaży detalicznej, który na co dzień ciężko pracuje nad rozwojem sieci sklepów 4F – komentuje Wojciech Mikulski.

Przed nami bardzo ważny rok. Rozpoczynamy ekspansję zagraniczną. Otwieramy pierwsze sklepy własne marki 4F między innymi na Łotwie, w Czechach, Słowacji, Rumunii oraz w Serbii. Plany są ambitne i ciężko pracujemy nad ich realizacją – dodaje Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju.

Kryterium nominacji do nagrody była aktywność przynajmniej w jednym kraju regiony Europy Środkowowschodniej, a także czynniki takie jak innowacje, poziom ekspansji, pomysł na biznes czy design. Marka 4F strategicznie skupia się na budowaniu kompetencji w projektowaniu i produkowaniu odzieży dla sportowców, które może wykorzystać w tworzeniu kolekcji do sprzedaży detalicznej, dla amatorów i pasjonatów sportu. Z badania przeprowadzonego w 2015 roku wynika, że 4F jest drugą  najbardziej rozpoznawalną marką sportową w Polsce. W ubiegłym roku spółka otworzyła 27 nowych sklepów własnych, a 20 lokalizacji przeszło remodeling. Zanotowano również 20 proc. wzrost w liczbie odwiedzających sklepy klientów oraz 19 proc. przyrost zarówno w wolumenie, jak i wartości sprzedaży.

CEE Retail Awards to konkurs organizowany dorocznie przez EuropaProperty.com. W jury zasiadają przedstawiciele detalistów z Europy Środkowowschodniej, w tym największych marek na polskim rynku. W tym roku odbyła się jego 8. edycja.  W zeszłym roku nagrodzone zostały marki takie jak Mohito (moda do 500 m2), Reserved (moda powyżej 500 m2), Costa Coffee czy RTV Euro AGD.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0