HomeRynek outdoor

INTERSPORT Polska: styczeń nad kreską

Łączne przychody netto ze sprzedaży odnotowane w styczniu 2016 roku wyniosły ok. 24 636 tys. zł i były wyższe o 13,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 21.715 tys. zł) z czego:

a) z działalności podstawowej prowadzonej w salonach INTERSPORT osiągnięto 23 938 tys. zł, czyli o 10,2 proc. lepiej w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 21.715 tys. zł). Sprzedaż w sklepach porównywalnych wzrosła o 9,2 proc. r/r; 

b) z dodatkowej sprzedaży prowadzonej w dniach od 15-31 stycznia br. na halach sportowych podczas Mistrzostw EHF EURO 2016 w Piłce Ręcznej Mężczyzn uzyskano 698 tys. zł, co stanowi 3 proc. udział w ogólnych obrotach Spółki za styczeń 2016 roku.

Źródło: INTERSPORT Polska

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0