HomeRynek outdoor

INTERSPORT Polska na mniejszej powierzchni sprzedażowej

Od 1 marca 2016 roku Spółka INTERSPORT Polska będzie prowadzić działalność w 35 sklepach sportowych INTERSPORT, zlokalizowanych w 23 aglomeracjach miejskich.

Łączna powierzchnia handlowa wyniesie 32 723 m2, czyli o 3,2 proc. mniej w stosunku do stanu na dzień 31 grudnia 2015 roku (było: 37 sklepów, o łącznej powierzchni – 33 821 m2).

Zmiana nastąpiła w związku z wygaśnięciem w dniu 29 lutego 2016 roku umów najmu dwóch lokali INTERSPORT zlokalizowanych:

  • w centrum handlowym „Atrium Plejada Bytom” przy al. Jana Nowaka Jeziorańskiego 25 w Bytomiu, gdzie od 15 lat Spółka prowadziła działalność handlową;
  • w centrum handlowym „M1” przy ul. Szwajcarskiej 14 w Poznaniu, gdzie od 11 lat Spółka prowadziła działalność handlową. 

Ze względu na niesatysfakcjonujące wyniki sprzedaży, zarząd nie zdecydował się na przedłużenie umów najmu w tych lokalizacjach.

Wszystkie obecnie funkcjonujące w Polsce sklepy INTERSPORT – są sklepami własnymi Spółki.

Źródło: INTERSPORT Polska

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0