Za nami kolejny miesiąc z dobrymi wynikami sprzedaży w sklepach biorących udział w naszym badaniu rynku outdoorowego. Słupki barometru niezmiennie na zielono.
Luty – z dniami zarówno śnieżnymi, mroźnymi, jak utrudniającymi zimowe aktywności outdoorowe temperaturami na plusie – zakończył się ze wzrostem sprzedaży o 8 proc., porównując do analogicznego okresu w 2015 roku. Był to także czas wzmożonych wyjazdów, na które miały wpływ przede wszystkim ferie zimowe.
Jak już informowaliśmy, spółka INTERSPORT Polska ma nieco mniej powodów do zadowolenia. W lutym spółka odnotowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 17 474 tys. zł, to zaś oznacza, że były one niższe o 6,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku.
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Sklep Firmowy, Katowice, Kraków)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE