Pierwszy jesienny miesiąc roku zaowocował dobrymi wynikami sprzedaży dla sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku.
Po rekordowym sierpniu, ciepły wrzesień może nie prezentuje się już tak imponująco, nadal jednak świadczy o dobrej kondycji branży outdoorowej – wyniki sprzedaży były wyższe o 10 proc., biorąc pod uwagę analogiczny miesiąc w 2015 roku.
Natomiast spółka INTERSPORT Polska we wrześniu odnotowała łączne przychody netto w wysokości około 14 358 tys. zł , czyli o 4,2 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu 2015 roku (było: 14 987 tys. zł). Dzięki poprawie marży% o około 1 p.p, we wrześniu br. wypracowano w sklepach LFL marżę wartościową na porównywalnym poziomie r/r. Narastająco w okresie od stycznia do września 2016 roku Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 158 080 tys. zł, czyli o 3,9 proc. niższe w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 164 526 tys. zł).
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Kraków)
- Salewa (Warszawa)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- sieć The North Face (6 sklepów)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE