W dniu 19 października 2016 roku sieć INTERSPORT Polska otworzyła w prestiżowej lokalizacji Poznania sklep sportowy o powierzchni 870 m2 . Pierwszych klientów powitał interaktywny robot EuGenius potocznie zwany „Gienkiem”.
Całkowita powierzchnia sprzedaży sieci INTERSPORT Polska została powiększona o 2,7% i wynosi obecnie 33 593 m2. Salon uruchomiony został w nowej aranżacji marketingowej i jest czwartą placówką handlową Spółki w tym mieście.
Z okazji otwarcia sieć INTERSPORT przygotowała specjalny pakiet promocji. Na klientów czeka w sklepie ponad 50 produktów w atrakcyjnych cenach obniżonych od 40-50 proc. oraz specjalny asortyment dostępny wyłącznie w sieci INTERSPORT.
W nowym salonie będzie funkcjonował profesjonalny serwis rowerowy, tenisowy, rolkowy i narciarski. Nowoczesny sprzęt i fachowa załoga mają zagwarantować kompleksowe usługi na najwyższym poziomie. Marka INTERSPORT jest laureatem rankingów konsumenckich w których otrzymała tytuły „Gwiazdy Jakości Obsługi” oraz „Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma”.
Źródło: INTERSPORT Polska
KOMENTARZE