HomeImprezy outdoor

ISPO Munich 2020: plan i opis hal targowych

Wystawcy ISPO Munich 2020 zaprezentują swoją ofertę w 18 halach o łącznej powierzchni 200 000 m2. Hale, tak jak w roku ubiegłym, podzielone będą na 8 segmentów, aby ułatwić odwiedzającym poruszanie się po interesującej ich części.

ISPO Munich 2020: plan i opis hal targowych (fot. ISPO Munich)

OUTDOOR /hale A1-A5/: 5 hal poświęconych alpinizmowi, skitouringowi, wspinaczce skalnej i panelowej, boulderingowi, biegom górskim, trekkingowi, turystyce oraz sportom wodnym. W hali A4 znaleźć będzie można akcesoria podróżne (Travel Gear) i wioskę wodną Watersports Village. W hali A5, częściowo przypisanej również do segmentu Outdoor, trafić będzie można na Shoe Village.

URBAN /cz. A5, URBAN LAB w hali B1/: zgodnie z dewizą „nowe trendy rodzą się w mieście” stworzono przestrzeń poświęconą sportom miejskim. W hali A5 znajdzie się przestrzeń dla marek i produktów związanych z deskorolkami, rolkami oraz longboardami. W hali B1 pojawi się natomiast ekspozycja prezentująca kolekcje odzieży typu lifestyle.

HEALTH&FITNESS /hala A6, platforma BODY & MIND hala B3/: zdrowy styl życia i bycie fit wciąż w modzie! W hali A6 wystawione zostaną produkty związane z bieganiem, fitnessem, treningami i żywieniem, a także jogą, pilatesem oraz crossfitem w zakresie sprzętu. Odzież i akcesoria do jogi, a także specjalistyczna odzież treningowa zostanie zaprezentowana w ramach platformy BODY & MIND w hali B3.

VISION /hala B1/: przestrzeń dla marek premium, a także miejsce prezentacji produktów wyróżnionych ISPO Award.

SNOWSPORTS /hale B2-B6/: znajdziemy tu produkty (odzież oraz sprzęt i akcesoria) związane ze sportami zimowymi, takimi jak: narciarstwo, freeride, snowboarding, splitboarding, narciarstwo biegowe i skitouring. W halach B2-B3 i częściowo B4 umieszczona zostanie odzież związana ze sportami zimowymi oraz akcesoria zimowe (hala B3). W hali B4 trafimy na sprzęt freeski oraz freeride, a także na platformę promującą najlepsze światowe startupy ISPO Brandnew. Z kolei w B5 znajdziemy ofertę klasycznego sprzętu narciarskiego oraz część serwisową, a w hali B6 akcesoria zimowe (kaski, okulary itp.).

MANUFACTURING&SUPPLIERS /hale C1-C5/: C1-C2 to Textrends – w tych halach swoje stoiska wystawią producenci tkanin technicznych, materiałów izolacyjnych, suwaków, rzepów i innych półproduktów niezbędnych do produkcji odzieży sportowej. W halach C3-C4 znaleźć będzie można ofertę sourcingową.

TRENDS, INNOVATION & INDUSTRY SERVICES, ISPO DIGITIZE /hala C6/: to miejsce prezentacji najnowszych trendów i innowacji w sektorze sportowym. Odbywać się tu będą wykłady i seminaria w ramach platformy szkoleniowej ISPO Academy. Będzie to także obszar poświęcony digitalizacji oraz prezentacji zwycięzców ISPO Brandnew Digital.

TEAMSPORTS /hala C6/: strefa poświęcona firmom produkującym sprzęt do gier zespołowych: piłki nożnej, ręcznej, siatkówki, koszykówki, hokeja, tenisa itp.

Redakcja / materiały ISPO

KOMENTARZE

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar

    Ciekawe, że tak ogromne wydarzenie w obecnym roku udało się przenieść do Internetu, ciekawe ile te 200 000 m2 zajęły GBów w Internecie 😀