Nazywam się Bartosz Matroszyło i po 9 latach współpracy z Thule postanowiłem poszukać nowych wyzwań zawodowych.
W Thule miałem przyjemność zajmować się wszystkimi 3 kategoriami produktowymi i budować pozycję marki w wielu kanałach sprzedaży (outdoor/sport, rowerowym, automotive, consumer electronics czy dziecięcym). Wszystko to w trakcie procesu zmiany dystrybucji, jako że do 2015 roku każda z kategorii była dystrybuowana przez firmy zewnętrzne.

Bartosz Matroszyło (fot. arch. B. Matroszyło)
W tym czasie 2 razy byłem awansowany, zawsze przez przełożonych z zagranicy, którzy nie bywali w Polsce zbyt często natomiast cenili i ufali moim decyzjom.
Co równie ważne, jeśli nie najważniejsze – na przestrzeni tych 9 minionych lat outdoor pochłaniał mnie sukcesywnie i teraz nie wyobrażam sobie pracy poza branżą!

Bartosz Matroszyło – prywatnie fan outdooru, kolarstwa (fot. arch. B. Matroszyło)
Poniżej zakres moich obowiązków na 2 ostatnich stanowiskach.
Country Manager – Thule
2021-
- przygotowanie i egzekucja procesu zmiany dystrybucji,
- zarządzanie Zespołem Sprzedaży,
- realizacja założonego budżetu sprzedażowego w oparciu o skuteczne prognozowanie,
- zarządzanie budżetem kosztowym – personel, administracja, koszty operacyjne i marketing,
- przygotowanie i egzekucja strategii rynkowej zgodnej z globalnym planem marketingowym,
- bezpośrednie raportowanie do Dyrektora odpowiedzialnego za Europę Środkowo-Wschodnią.

Bartosz Matroszyło – prywatnie fan outdooru (fot. arch. B. Matroszyło)
Sales Manager – Thule
2019-2021
- sprzedaż we wszystkich kategoriach – Carriers&Racks, Packs Bags and Luggage, Active with Kids do dystrybutorów i dealerów,
- zarządzanie wynikiem i wizerunkiem Firmy w kanale rowerowym,
- przygotowanie i uczestnictwo w targach branżowych (ISPO, EuroBike, BikeExpo i Kids Time),
- reprezentowanie Europy Środkowo-Wschodniej podczas corocznych warsztatów z Marketingu i Merchandisingu,
- przygotowanie i uczestnictwo w lokalnych eventach branżowych,
- benchmarking,
- coroczne prognozowanie potrzeb w zakresie materiałów POS i displayów,
- prowadzenie szkoleń produktowych,
- zarządzanie programem Thule Partner dedykowanym dealerom,
- wprowadzanie do organizacji nowych członków Zespołu.

Bartosz Matroszyło podczas jednego z eventów (fot. relacja magazynbike)
W ciągu 4 ostatnich lat znacznie rozwinąłem swoje umiejętności i dzięki temu śmiało spoglądam w przyszłość mając nadzieję na podjęcie wyzwania w innej, znanej marce outdoorowej. Co istotne, jestem otwarty na zmianę miejsca zamieszkania i nie zamykam się na rynek polski.
Jeśli zainteresowało Cię to co czytasz, nawiążmy proszę bezpośredni kontakt i zróbmy wspólnie więcej dobrego dla Outdooru!
Oto kontakt do mnie: b.matroszylo@gmail.com, tel. 667 188 007.
KOMENTARZE