W cyklu #KobietyOutdooru prezentujemy polskie marki outdoorowe prowadzone przez kobiety. Niektóre z nich kształtują kierunki i trendy w polskim outdoorze od prawie 30 lat. Tworzą i rozwijają społeczności aktywnych kobiet – wspinaczek, narciarek, podróżniczek i joginek. Łączy ich pasja do odkrywania, podróżowania i chęć spędzania czasu blisko natury, najlepiej w górach i w lesie. Tym razem przedstawiamy Małgorzatę Szalińską-Palowską, właścicielkę firmy Lesovik.
Lesovik powstał ze studenckiego pomysłu, który narodził się na górskiej grani w Słowenii i zakładał zainwestowanie zaoszczędzonych pieniędzy z Erasmusa w dzielenie się pasją do hamakowania. Na początku był jedyną firmą hamakową w Polsce. Lesovik nie zajmuje się tylko tworzeniem hamaków do spania w lesie, ale także uczy odpowiedzialnych postaw w turystyce, uwrażliwia na piękno przyrody, promuje aktywność w outdoorze. W życiu prywatnym Gosia kieruje się wartościami takimi jak równość, minimalizm, otwartość czy poszanowanie przyrody i takie same wartości stara się realizować i propagować w Lesoviku.
CZYM JEST DLA CIEBIE OUTDOOR?
Przebywanie w outdoorze to dla mnie przede wszystkim szansa na zanurzenie się w przyrodzie. Nic mnie tak nie uspokaja i nie wycisza jak las, który pozwala mi uzmysłowić sobie małość moich problemów. Na- tura obdarowuje mnie także dobroczynnym uczuciem bycia wystarczającą, ono zaś daje mi siłę i wolność, oswobadzając mnie od codziennej rutyny dorosłego życia
KOMENTARZE