W dniach 3–5 grudnia 2024 (wtorek-czwartek) odbędą się w Monachium targi ISPO Munich, na których spotkają się najważniejsi gracze międzynarodowej branży sportowej i outdoorowej, by zaprezentować swoje nowości. na ok. 60 000 odwiedzających (jak szacują organizatorzy) czeka Ok. 2400 wystawców z 50 krajów. tegoroczna edycja zorganizowana jest W 10 halach na 106 000 m2 powierzchni wystawienniczej.
Co łączy sport i biznes? Sukces w każdym biznesie zależy od kontaktów, doświadczenia, wyboru dobrych rozwiązań i nowych pomysłów. Największe targi branży sportowej ISPO Munich, to właśnie miejsce, gdzie można znaleźć każdą z tych rzeczy. Targi odbędą się w dniach 3–5 grudnia (wtorek–czwartek) w Monachium i zgromadzą ok. 2400 wystawców w 10 halach o łącznej powierzchni 106 000 m2 oraz ok. 60 000 odwiedzających z ponad 120 krajów świata.
Nowe hasło „LOVE EVERY CONTACT” podkreśla rolę targów jako miejsca wymiany informacji, doświadczeń, utrzymywania relacji z partnerami biznesowymi oraz nawiązywania nowych kontaktów. To tutaj prezentowane są najnowsze trendy, innowacje produktowe i nowości ze świata sportu, zdrowia i mody. To jedno z najważniejszych wydarzeń w branży sportowej, które łączy marki, dystrybutorów, detalistów, start-upy, inwestorów, dostawców, media i sportowców z całego świata.
„ISPO Munich to najlepsze miejsce, by w trzy dni poznać nowinki, trendy, zyskać inspiracje i nawiązać międzynarodowe kontakty” – mówi dyrektor targów Lena Haushofer. Wśród wystawców tegorocznej edycji znajdą się m.in. Bergans, BlackYak, Equip, Blackroll, Oakley, Fjällraven, Hanwag, Royal Robbins, Aclima, Reima, Icebug, Ternua, Berghaus, Komperdell, Lomer, Polartec, Recco, Sketchers, Scott, Gore oraz Patagonia.
Tegoroczne targi ISPO Munich skupiają się ponownie na łączeniu sportu, outdooru i mody. W ramach wydarzenia przygotowano strefy takie jak ISPO 520M by Highsnobiety oraz Zeitgeist by ISPO 2024 Edition. Obie te platformy będzie można znaleźć w hali B1.
Utworzona w 2022 roku specjalna platforma ISPO 520M by Highsnobiety to przestrzeń, gdzie wzajemne przenikają się sport, outdoor, moda i kultura. Tegorocznym tematem przewodnim będzie „Augumented Outdoor”, który daje impuls do przemyśleń na temat ścierania się dwóch trendów: pogoni za innowacyjną technologią z rosnącą potrzebą bycia i doświadczania offline – to be connected and disconnected. W ramach 520 Highsnobiety będzie można zobaczyć rozwiązania takich marek jak smart, adidas Terrex, HOKA, Columbia, Asics, Faction, phaenom, Sorel, Stanley, Zalando.
Po udanej premierze w ubiegłym roku, platforma Zeitgeist będzie miała swoją drugą edycję na ISPO Munich 2024. Gromadzi ona trendsetterów oraz młode marki wywodzące się z dynamicznie rosnącego segmentu współczesnej mody outdoorowej i sportowej, w którym moda miesza się z technicznym światem sportu. Będzie tu można znaleźć takie marki jak Snowpeak, Varsity Headwear, Quartz Co. i We Norwegians.
Targi ISPO po raz pierwszy nawiązują także współpracę z Międzynarodowymi Targami Mody CIFF, które odbywają się w Kopenhadze. W ramach tej współpracy targi CIFF na platformie Zeitgeist na ISPO Munich 2024 zaprezentują duńskie marki, które skutecznie łączą modę ze sportem i outdoorem. Będą to takie marki jak Messy Weekend, Arkk Copenhagen, Fat Moose, Revolution, Woden, Shape Regime, Studio K, Woodbird, Actiivate, Upfront, BRGN, Scandinavian Edition.
Pickleball i Padel Villages to miejsce dla fanów sportów rakietowych. Pickleball to jedna z najszybciej rozwijających się dyscyplin sportu w USA, powstała ze skrzyżowania tenisa z ping-pongiem. Natomiast padel powstał w Meksyku i stamtąd szybko rozprzestrzenił się na inne kraje, przede wszystkim w Hiszpanii, gdzie stał się pod względem popularności drugą po piłce nożnej dyscypliną sportu. Padel łączy w sobie elementy tenisa i squasha. Na ISPO Munich czołowe marki zaprezentują w ramach Pickleball i Padel Villages swoje produkty, które będzie można od razu przetestować na kortach, a po meczu zrelaksować się w strefie wypoczynkowej oferującej przestrzeń do networkingu.
ISPO Munich zaprezentuje również najnowsze trendy w branży zdrowia we współpracy z lipskimi targami therapie MÜNCHEN, które w tym roku odbędą się w dniach 3–5 grudnia 2024 w sąsiadującym z terenami targowymi ICM – Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Targi i kongres therapie MÜNCHEN są poświęcone terapii zajęciowej oraz rehabilitacji medycznej i adresowane są do fizjoterapeutów, terapeutów zajęciowych, terapeutów sportowych oraz masażystów.
Odkryj przyszłościowe rozwiązania
Jedną z ważniejszych przestrzeni na tegorocznych targach ISPO Munich jest znajdująca się w hali B2 platforma Future Lab – przestrzeń poświęcona innowacjom, cyfrowej transformacji i networkingowi. To tutaj wyzwania spotykają się z rozwiązaniami w trzech obszarach:
- ISPO Brandnew: start-upy i ich innowacyjne modele biznesowe.
- Digitize and Retail Hub: rozwiązania dla cyfrowej transformacji w branży sportowej i handlu.
- Career Hub: platforma służąca do rekrutacji
Zrównoważony rozwój odgrywa kluczową rolę w branży sportowej i outdoorowej. Na platformie Sustainability Hub zaprezentowane zostaną innowacyjne produkty, nowoczesne materiały i rewolucyjne inicjatywy, które zmieniają podejście do zrównoważonej produkcji. Tematyka w Sustainability Hub skupiać się będzie w tym roku na standardach ESG, które pokazują, jak firmy realizują swoje cele ekologiczne i społeczne.
„Wszystkie huby oferują ciekawy programy i zachęcają do wymiany doświadczeń w strefach networkingu” – mówi Lena Haushofer. W hali B2 Future Lab ponownie będzie się znajdować główne podium Main Stage, gdzie wystąpią znane postacie ze świata sportu i biznesu sportowego. Będą to m.in. Andre Agassi, Alexander i Mischa Zverev, Malaika Mihambo, Julian Nagelsmann.
Nagrodzone innowacje wyznaczają kierunek
ISPO Munich to najlepsze miejsce, aby w trzy dni poznać innowacje w biznesie i produktach. Platformy nagród ISPO honorują wyjątkowe osiągnięcia w branży sportowej i wśród dostawców, prezentując przyszłość: innowacyjne produkty, obiecujące start-upy i przełomowe materiały!
- ISPO Award to międzynarodowa nagroda, która od lat wyznacza trendy dla wyjątkowych produktów. Detaliści traktują ją jako wskazówkę przy wyborze produktów, dziennikarze jako przegląd przełomowych innowacji, a klienci jako zapowiedź przyszłych hitów rynkowych.
- ISPO Brandnew to największa na świecie platforma dla start-upów w branży sportowej i outdoorowej. ISPO szuka, a następnie wyróżnia najbardziej obiecujących debiutantów od 2000 roku. Byli laureaci nagrody, tacy jak GoPro, Naish Kites, Maloja, Nixon i On, kształtują dzisiaj rynek.
- ISPO Textrends identyfikuje i prezentuje trendy materiałowe przyszłości. Nagrodzone tkaniny, membrany, dodatki i izolacje wykorzystywane są w wysokiej jakości odzieży sportowej i kolekcjach mody. Regularne raporty trendowe stanowią cenną wskazówkę dla projektantów i menedżerów produktów.
Wszystkie trzy formaty nagród będą prezentowane na ISPO Munich w ramach osobnych przestrzeni wystawienniczych. Zwycięzcy każdego z nich zostaną nagrodzenie podczas ceremonii na scenie głównej w przestrzeni Future Lab w hali B2.
W tym roku targom ISPO będzie towarzyszył bogaty program ramowy:
- SPORT MARKE MEDIEN by ESB (2-3 grudnia 2024)
Celem nowej konferencji branżowej SPORT MARKE MEDIEN jest połączenie zawodowych sportowców z branżą sportową. Media, sponsorzy i dostawcy sprzętu spotkają się tutaj ze światem sportu, firmami usługowymi oraz start-upami.
https://www.sportmarkemedien.com/ - GERMAN TRAINERS’ SUMMIT by ISPO (4 grudnia 2024)
Nowa platforma wymiany najnowszych odkryć naukowych i praktycznych zastosowań w sporcie zawodowym i wyczynowym.
https://www.german-trainers-summit.de/ - therapie MÜNCHEN we współpracy z targami Leipziger Messe
(3-5 grudnia 2024)
Targi branży rehabilitacyjnej połączone z kongresem terapii i rehabilitacji medycznej adresowane są do fizjoterapeutów, terapeutów zajęciowych i terapeutów sportowych oraz masażystów.
https://www.therapiemesse-muenchen.de/en/factsheet-en - Sports Tech Nation Summit (3-4 grudnia 2024)
Wiodący szczyt branży technologii dla sportu stanowi idealną platformę dla liderów w dziedzinie technologii mogącej znaleźć zastosowanie w sporcie. Celem jest spotkanie, omówienie trendów i zapoznanie się z najbardziej przełomowymi rozwiązaniami technologicznymi.
https://www.sportstechnation.com/ - Ski Industry Climate Summit by ATOMIC (2-3 grudnia 2024)
Spotkanie branży narciarskiej ma na celu zmierzenie się z najpilniejszymi wyzwaniami stojącymi przed branżą zimową i przemysłem narciarskim.
SICS | Ski Industry Climate Summit 2024 by Atomic | ISPO.com
Więcej info – ispo.com.
Materiały ISPO Munich / Messe Muenchen
KOMENTARZE