HomeRynek outdoor

SAT nowym dystrybutorem Haglöfs w Polsce

Szewdzka marka Haglöfs zakomunikowała właśnie o nowej współpracy dystrybucyjnej na rynku polskim. Nowym partnerem tego znanego brandu została poznańska firma SAT. Tym samym SAT przejmie obsługę preorderów na wiosnę-lato 2026. Dotychczas Haglöfs był reprezentowany przez Brandgate Polska.

Haglöfs rozpoczyna współpracę z SAT (fot. Haglöfs)

Jak podkreśla Mikołaj Zygmański, COO i członek zarządu SAT:

Od ponad 30 lat nasza firma opiera się na pasji do aktywnego sposobu życia i spędzania czasu na łonie natury. Wierzymy, że ruch i kontakt z przyrodą definiują jakość nowoczesnego stylu życia. Czujemy się zaszczyceni, że możemy powitać Haglöfsa w naszej rodzinie – markę która celebruje jakość zarówno w życiu codziennym, jak i w tworzonych przez nią produktach.

Z kolei Daniel Cohn, Haglöfs Head of Distribution Sales & Sales Operations, dodaje:

Wszechstronność naszych produktów, przesiąkniętych duchem skandynawskiego designu i niezrównanej funkcjonalności powinny umiejętnie wpisać się potrzeby aktywnych i rządnych przygód konsumentów w Polsce. W miarę jak trekking i hiking stają się co raz bardziej docenianymi aktywnościami, nasze partnerstwo z SAT otwiera dostęp do rynku, który docenia wysokiej jakość rzemiosło, wykonanie oraz ma na uwadze komercyjne podejście. Jesteśmy bardzo podekscytowani wspólną podróżą, która nas czeka.

Na profilu Linkedin możemy jeszcze przeczytać:

To dla nas ogromny zaszczyt dołączyć do globalnej sieci partnerów tej renomowanej, skandynawskiej marki, która od ponad 100 lat tworzy innowacyjną odzież, obuwie i sprzęt outdoorowy – z myślą o ludziach ceniących aktywność, funkcjonalność i jakość.

Jako SAT wierzymy w siłę długofalowych relacji i potencjał rozwoju marek premium. Nasze doświadczenie na rynku outdoor i sportowym oraz współpraca z najlepszymi partnerami detalicznymi stanowią solidną podstawę do budowania silnej pozycji Haglöfs w Polsce.

Źródło: informacja prasowa Haglöfs

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0