HomeRynek outdoorImprezy outdoor

ISPO Award i ISPO Brandnew dla polskich marek

Przedstawiamy dwa polskie produkty docenione i wyróżnione przez organizatorów targów ISPO Munich.

ISPO Award Winner w kategorii Snowsports / Service Retail: Uchwyt CliQ – QBL

Innowacja marki QBL posłuży głównie sklepom i wypożyczalniom nart. Dzięki wyjątkowej konstrukcji uchwyt CliQ umożliwia wygodne i szybkie zawieszenie nart oraz ich odpowiednią ekspozycję – niezależnie od szerokości desek.

ISPO Award Winner w kategorii Snowsports / Service Retail: Uchwyt CliQ – QBL (fot. QBL)

SPLIT SKI – hala B4 stoisko BN23 (ISPO Brandnew Village)

Ceremonia wręczenia nagród ISPO AWARD w kategorii Snowsports (w tym roku nagrody w każdej kategorii wręczane są osobno) odbędzie się w niedzielę o godzinie 11.00 (Hala B4, scena ISPO BRANDNEW VILLAGE).

ISPO Brandnew w kategorii Hardware Winter: SPLIT SKI

Składane narty zaprojektowane pierwotnie dla sił specjalnych trafią również na rynek komercyjny. Dzięki dwuczęściowej konstrukcji i szybkiemu systemowi łączenia narty posiadają znacząco mniejsze gabaryty podczas transportu. Rozwiązanie to może okazać się szczególnie atrakcyjne dla osób podróżujących z niewielkim bagażem, np. samolotem.

ISPO Brandnew w kategorii Hardware Winter: SPLIT SKI (fot. SPLIT SKI)

SPLIT SKI – hala B4 stoisko BN23 (ISPO Brandnew Village)




Ceremonia wręczenia nagród ISPO BRANDNEW odbędzie się w niedzielę o godzinie 16.00 (Hala B4, scena ISPO BRANDNEW VILLAGE).

Jurorzy ISPO Brandnew (fot. ISPO Munich)

Fakt, że polskie marki cieszą się zainteresowaniem na międzynarodowych targach w Monachium potwierdza również Tomasz Sobieszek, Dyrektor ds. Rozwoju marki FeelJ! Advanced Sportswear:

Miło nam, że polskie firmy są zauważane, chwalone, a przede wszystkim uważane za jakościowo nieodbiegające od najwyższych standardów światowych. Jesteśmy niewymownie dumni z takiego feedbacku zwłaszcza, że produkcja odzieży FeelJ! odbywa się w 100% POLSCE i z polskich materiałów.

***

Więcej informacji na temat targów ISPO Munich 2019 znajdziecie w artykułach:

***

Artykuł ukazał się w 4outdoor Biznes nr 53 (1/2019, styczeń).

Redakcja

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0