HomeImprezy outdoor

ISPO Munich 2019 – odwiedziny na stoiskach polskich wystawców (cz. I)

Z roku na rok obserwujemy stopniowe zmiany w sposobie prezentacji oferty targowej wśród wiodących na naszym rynku marek. Również stoiska polskich wystawców prezentują się coraz bardziej interesująco. Niektóre marki zwiększają powierzchnię, przykładają większą uwagę do kwestii estetyki oraz starają się eksponować swoje produkty w ciekawy sposób. Oto kilka spośród stoisk rodzimych producentów, które odwiedziliśmy na targach ISPO Munich 2019.

4F

Patriotyczna strona stiska marki 4F, ISPO Munich 2019 (fot. 4outdoor.pl)

Nie jest chyba zaskoczeniem, że marka 4F na targach w Monachium posiadała największe i najbogatsze pod względem ilości wystawionych produktów stoisko wśród polskich wystawców.

Piotr Turkot sprawdza jakość modeli z zaawansowanych technicznie kolekcji marki 4F (fot. 4outdoor.pl)

Przestrzeń podzielona została na strefy przeznaczone do prezentacji asortymentu podstawowego, bardziej zaawansowanej kolekcji narciarskiej (jak mówią przedstawiciele marki, cieszy się ona coraz większą popularnością na rynkach niemieckojęzycznych), oraz strefę przeznaczoną do rozmów handlowych.

Część stoiska marki 4F przeznaczona do prezentacji szerszej części asortymentu (fot.4outdoor.pl)

4Fun

Stoisko marki 4Fun, ISPO Munich 2019 (fot. 4outdoor.pl)

Tradycyjnie już na stoisku marki będącej polską alternatywą dla słynnego Buff’a mieliśmy okazję przyjrzeć się z bliska dziesiątkom wzorów chust 4Fun oraz porozmawiać w miłej atmosferze z właścicielami marki Katarzyną Karwecką-Wielicką i Krzysztofem Wielickim.

Z roku na rok w kolekcji marki przybywa nowych wzorów. I tym razem mieliśmy okazję zobaczyć kilka nowości, a wśród nich linię chust z wizerunkami szczytów będących górskimi ikonami.

Nowe wzory w kolekcji marki 4Fun (fot. 4outdoor.pl)

Aura

Stoisko marki Aura, ISPO Munich 2019 (fot. 4outdoor.pl)

Przedstawiciele marki Aura na targach w Monachium umiejętnie wykorzystali niewielką przestrzeń i zaprezentowali swoje produkty w bardzo korzystnym świetle – w przenośni i dosłownie. Minimalistyczny design i czarne tła pozwoliły wyeksponować atrakcyjne produkty.

Lekkie sposoby na „docieplenie” (fot. 4outdoor.pl)

Dobre oświetlenie „wyciągnęło” ładnie fakturę i kolory produktów marki Aura (fot. 4outdoor.pl)

Wśród stosunkowo nowych propozycji Aury na pierwszy plan wysuwa się pierwsza w historii marki kurtka z ociepliną syntetyczną. Model X nie tylko robi dobre wrażenie – sprawdziliśmy również, że dobrze sprawdza się w terenie, jako kurtka, której nie trzeba ściągać podczas wysiłku w niskich temperaturach.

Mocno promowany ostatnio model Aura X (fot. 4outdoor.pl)

Brubeck

Stoisko marki Brubeck, ISPO Munich 2019 (fot. 4outdoor.pl)

Eleganckie stoisko najbardziej rozpoznawalnego polskiego producenta bielizny z wełny merino stanowiło przestrzeń przeznaczoną nie tyle do prezentacji produktów co do prowadzenia rozmów handlowych. Z tego co udało nam się zauważyć, rozmów takich odbyło się na stoisku marki Brubeck całkiem sporo.

Produkty eksponowane na stoisku marki Brubeck podczas targów ISPO Munich 2019 (fot. 4outdoor.pl)

Nowością w kolekcji i jednym z niewielu prezentowanych na stoisku produktów była bielizna damska wykorzystująca technologię Active Wool. Produkty z kolekcji Fusion cechuje bardzo przyjemny w dotyku materiał i wysokie parametry odprowadzania wilgoci.

Comodo

Stoisko marki Comodo, ISPO Munich 2019 (fot. 4outdoor.pl)

Kolejne stoisko polskiego producenta, na którym zauważyliśmy naprawdę spory ruch. Rozmowy biznesowe i negocjacje przeplatały się z prezentacją asortymentu, który z biegiem lat dopasowuje się do zmieniających się oczekiwań rynku.

Naturalne pod względem kolorów i materiałów skarpety z serii Alpaca Merino Wool (fot. 4outdoor.pl)

Bardzo dobre wrażenie zrobiły na nas skarpety z kolekcji Alpaca. Zastosowanie połączenia wełny z merynosów (55%) i alpaki (25%) pozwoliło uzyskać skarpety o następujących atutach: antybakteryjność, minimalizowanie nieprzyjemnych zapachów, odprowadzanie wilgoci, dobra termika i wytrzymałość. Materiał skarpet zawiera 20% włókien sztucznych.

Glovii

Stoisko marki Glovii, ISPO Munich 2019 (fot. 4outdoor)

Mniej znana w naszych branżowych kręgach, polska marka oferująca elektryczne ogrzewacze stosowane w różnych elementach odzieży, wystawiała swoje produkty na niewielkim, acz sprytnie zagospodarowanym stoisku w hali A1.

Produkty polskiej marki Glovii (fot. 4outdoor.pl)

Najważniejszym produktem w asortymencie Glovii są rękawice. W tej kategorii znajdziemy przeznaczone na siarczyste mrozy rękawice robocze, outdoorowe, narciarskie, a także rękawiczki wewnętrzne, które można wykorzystać wraz z posiadanymi już rękawicami.

Niemal futurystyczna rękawica Glovii (fot. 4outdoor.pl)

Wszystkie produkty Glovii posiadają zasilany bateriami system grzewczy. Produkcja zlokalizowana jest w Azji.

Podgrzewana wkładka do butów marki Glovii – zasilanie z baterii, sterowanie pilotem (fot. 4outdoor.pl)

Lesovik

Stoisko POG, ISPO Munich 2019 (fot. 4outdoor.pl)

Chyba najbardziej rozpoznawalny polski producent hamaków i zaawansowanych systemów biwakowych na swoim niewielkim, acz bardzo przestrzennym z racji narożnego położenia stoisku, prezentował hamaki i podpinki wykorzystujące różne technologie materiałowe.

Nasze szczególne zainteresowanie wzbudziły dwie lekkie, bo przeznaczone na lato, podpinki hamakowe, oraz nowy tarp o ciekawej konstrukcji i kształcie, którego niestety oglądaliśmy na razie tylko na zdjęciu.

Szczególnie dużym zainteresowaniem cieszą się dwa modele lekkich podpinek hamakowych – z ociepliną syntetyczną oraz puchem (fot. 4outdoor)

Fachowych porad na temat biwakowania w hamaku oraz technologii i materiałów na stoisku Lesovika udzielał założyciel marki Rafał Palowski.

Michał Gurgul

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0