Category: Barometr rynku outdoor
Nasz barometr rynku to jedyne na polskim rynku outdorowym badanie pokazujące kondycję branży. Od wielu lat analizujemy dane z kilkunastu najważniejszych sklepów outdooorowych w całym kraju.
Barometr rynku – maj kolejnym miesiącem na plusie
Maj jest kolejnym miesiącem w tym roku, w którym sklepy outdoorowe biorące udział w naszym barometrze rynku outdoor odnotowały wzrost sprzedaży. [...]
Barometr rynku – Kwiecień zakończony na plusie
Badane przez nas sklepy outdoorowe odnotowały w kwietniu wzrost przychodów o 5,7%. W osiągnięciu dobrych wyników z pewnością pomogła ciepła aura. [...]
Barometr rynku – marzec lekko pod kreską
Po dobrych wynikach w lutym, marzec poszybował lekko w dół: względem ubiegłego roku sklepy odnotowały spadek o 1,4%. [...]
Barometr rynku – luty w górę
Wszystko wskazuje na to, że w lutym nieco radośniejsze nastroje zapanowały w outdoorowych sklepach. Po wielu miesiącach spadków wyniki wreszcie na plu [...]
Barometr rynku – przełom roku na minusie
W ubiegłym roku notowania naszego barometru i wieści z rynku nie nastrajały optymistycznie. Wyniki z grudnia i stycznia również nie dały powodów do ra [...]
Barometr rynku – smutny listopad
Rok 2011 to najgorszy okres pod względem przyrostów przychodów sklepów outdoorowych od początku istnienia barometru rynku outdoor. Listopad niestety n [...]
Barometr rynku – październik a outdoor nadal pod kreską
Tegoroczna sprzedaż w sklepach outdoorowych kształtuje się dużo poniżej oczekiwań. Niestety październik nie przyniósł przełomu i kasy sprzedawców zape [...]
Przewidzieć „udany sezon”, czyli układanie pasjansa – komentarz Piotra Czmocha
Jak wykazuje nasz barometr rynku ostatnie miesiące nie były zbyt optymistyczne dla branży outdoor, od początku roku handel outdoorowy przeżywa trudny [...]
Barometr rynku – bardzo słaby wrzesień
Wakacje nie były dobre dla outdoorowego rynku. Niestety wrzesień przyniósł kolejne niezbyt optymistyczne dane ze sklepów outdoorowych [...]
Barometr rynku – w wakacje raczej nieciekawie
Wakacyjne miesiące nie przyniosły przełomu na outdoorowym rynku. Nadzieje rozbudzone po plusowym lipcu opadły za sprawą sierpniowych wyników. [...]