Category: Poradniki
WFSGI announces guidelines to re-open gyms & facilities in context of Covid-19
Due to the growing need for guidance in re-opening health and fitness clubs in the context of COVID-19, industry federations and experts from across t [...]
Mactronic radzi: czołówki do jaskiń
Ciemną zwiedza się z przewodnikiem ze świecą w ręku, po Mylnej chodzi się samodzielnie. Żeby nie zgubić się w plątaninie korytarzy i tuneli oraz nie p [...]
Czołówka na wyjazdy. Wakacyjny must have
Niezależnie od tego, czy jedziemy do Grecji, czy na Mazury w naszym bagażu nie powinno zabraknąć niezawodnej czołówki. Ręce niech będą wolne, a głowa [...]
Jak efektywnie wykorzystać targi w Monachium – radzi Michał Sojka
Już w najbliższą niedzielę rozpoczną się targi OutDoor by ISPO. Dla uczestników naszej branży będzie to pierwsza okazja, aby odwiedzić monachijskie ha [...]
Oświetlenie rowerowe – porady marki Mactronic
Co spakować na rowerowe wakacje, aby wypad był przyjemny i bezpieczny? Bez lampy przedniej i tylnej z wysokiej półki ani rusz. Trzeba znaleźć sprzęt, [...]
Nocą biegać każdy może. Jak się przygotować?
Wyższe obroty, niższa temperatura, mniejszy ruch, pełna swoboda i zupełnie inne wrażenia estetyczne. Bieganie nocą ma wiele plusów. Zanim wyruszymy na [...]
Wybieramy latarkę. Na co zwrócić uwagę?
Moc, materiały i źródło zasilania – to trzy kategorie cech odróżniające latarki do zadań domowych od oświetlenia do zadań specjalnych. Jak zwykle wszy [...]
Analiza danych w sklepie – radzi Michał Sojka
W dzisiejszych czasach dane nabierają coraz większej wartości na rynku – jednak bez dobrej analizy i bez wyciągania z nich wniosków będą tylko i wyłąc [...]
Sprzedałem! Czy aby na pewno? – radzi Michał Sojka
„Dzisiaj każdy coś sprzedaje, ale czy kiedykolwiek zastanowiliście się, co to właściwie znaczy – sprzedać?” Michał Sojka postanowił zająć się ważnym t [...]
Trendy w marketingu wystawienniczym 2019
Architektura stoiska, digitalizacja, doświadczanie marki i kreatywność rozwiązań promocyjnych to 4 obszary, których dotyczą trendy w marketingu wystaw [...]