Category: Rynek outdoor
Ostatnie przygotowania do targów Outdoor Retailer Winter Market w Salt Lake City
Już niespełna tydzień pozostał do targów Outdoor Retailer Winter Market, które odbędą się w Salt Lake City w Utah, w dniach od 19 do 23 stycznia 2011 [...]
Dlaczego detektory lawinowe są drogie?
Detektory lawinowe są w Polsce coraz popularniejsze, jednak wciąż daleko nam do standardów obowiązujących chociażby w Alpach. O rodzajach i działaniu [...]
Targi bike+outdoor Messe Dresden (25-27.03. 2011)
Pedałować, biegać, wspinać się, wypróbować i podziwiać. W marcu 2010 roku odbyła się premiera targów bike+outdoor. Ze względu na pozytywne reakcje wys [...]
Eco Index zaliczony do dziesięciu najbardziej obiecujących proekologicznych inicjatyw biznesowych roku 2010
Rynek outdoorowy został doceniony przez portal GreenBiz.com za jego wiodącą rolę w pogłębianiu praktyk zrównoważonego rozwoju w biznesie, w minionym r [...]
Targi Kielce nie mają sobie równych
Największa inwestycja w historii Targów Kielce to budowa Centrum Kongresowego. Umowę o wartości 61 mln zł. podpisali 16 grudnia w Kielcach prezes zarz [...]
Barometr rynku – w listopadzie stabilne wzrosty
Koniec roku to dobry czas dla branży outdoor. Listopad, to kolejny miesiąc, gdy outdoorowe sklepy odnotowały wzrosty sprzedaży. [...]
Ekologia w wydaniu marki Mountain Hardwear
Coraz więcej producentów branży outdoor angażuje się w inicjowanie i promowanie proekologicznych postaw. W działania te wpisuje się także amerykańska [...]
Nowe sklepy Jack Wolfskin – w Paryżu i Londynie
W listopadzie br. otwarte zostały dwa nowe sklepy Jack Wolfskin – pierwszy sklep firmowy w Paryżu i trzeci w Londynie. [...]
Test kurtki Alpine Attitude Down Jacket marki Columbia
Testowana kurtka należy do tych bardzo wszechstronnych. Pomyślana jako model narciarski, łączy w wyważony sposób przydatne na stoku cechy techniczne z [...]
Najnowszy numer Magazynu 4outdoor nr 12
Długo czekaliśmy na pierwszy śnieg tej jesieni, długo również trwały prace nad kolejnym numerem magazynu 4outdoor, który powinien do dotrzeć do czytel [...]