Category: Rynek outdoor
Nagrodzeni i wyróżnieni na Targach Kielce Sport-Lato 2010
W sumie o Medale i Wyróżnienia Targów Kielce Sport-Lato 2010 rywalizowało w tym roku 35 produktów, w sześciu kategoriach. Jury przyznało cztery meda [...]
Sierpniowy Intersport na plusie
Dla INTERSPORT Polska S.A. sierpień okazał się dość dobry. Spółka osiągnęła 3% wzrost przychodów w stosunku do sierpnia 2009.
[...]
Seminarium branżowe dla producentów odzieży sportowej, outdoorowej i wyczynowej – zaproszenie
19 października br. w Łodzi w hotelu ANDEL's - CENTRUM MANUFAKTURA odbędzie się Seminarium branżowe dla producentów odzieży sportowej, outdoorowej i [...]
Spontaniczna decyzja AMC – przejmujemy Directalpine
Od 17 sierpnia firma AMC z Krakowa reprezentuje na polskim rynku czeskiego producenta technicznej odzieży do sportów górskich i outdoorowych - markę [...]
Intersport – wzrost sprzedaży i zysku brutto w pierwszym półroczu 2010
Spółka INTERSPORT Polska S.A. w I półroczu 2010 roku odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży towarów i usług o 5% oraz poprawę EBITDA o 9% w porów [...]
Barometr rynku – lipiec znowu pod kreską
Ostatnie miesiące nie są niestety dobre dla outdoorowego handlu. Anomalia pogodowe, od katastrofalnych opadów i wysokich temperatur do suszy, oraz nie [...]
Ponad 50 krajów na TT Warsaw 2010
Ponad 50 krajów z całego świata zaprezentuje się na XVIII Międzynarodowych Targach Turystycznych TT Warsaw. Po raz pierwszy swoją ofertę turystyczną p [...]
Brunton – nowa marka na polskim rynku
Od sierpnia 2010 roku na polskim rynku jest dostępna nowa marka kompasów, optyki i paneli solarnych – BRUNTON.
[...]
Intersport przełamuje impas
Dla Intersport Polska S.A. lipiec 2010 okazał się dobry. Spółka przełamała trzymiesięczny impas i jej spółki w lipcu były wyższe o 5,5% od przychodó [...]
Lipiec świetny dla Euromarku
Euromark Polska S.A. kontynuuje w lipcu świetny dodatni trend. Jednostkowa sprzedaż spółki w pierwszym wakacyjnym miesiącu wzrosła o 31%! [...]