Category: Rynek outdoor
Końcówka roku 2009 dobra dla Columbia
Columbia Sportswear Company, jeden ze światowych liderów rynku
outdoorowego, ogłosił wyniki za czwarty kwartał 2009 roku - przychody
korporacji wz [...]
Amerykański outdoor nie świętował w grudniu
Pomimo fantastycznej zimy w Ameryce sprzedaż sprzętu outdoorowego spadła w grudniu 2009 o 1%.
[...]
David Udberg nowym prezesem EOG
Na rocznym walnym zebraniu European Outdoor Group (EOG) wybrano nowe władze organizacji, prezesem został David Udberg. [...]
Euromark: w lutym spadki, winna Rosja
Po rewelacyjnych wynikach w grudniu i styczniu "Euromark Polska" S.A. odnotował w lutym 25-procentowy spadek sprzedaży.
[...]
Rekordowe KIELCE SPORT-ZIMA 2010
XXI Międzynarodowe Targi Branży Sportowej i Outdoorowej odwiedziło o 20% więcej osób niż w 2009 roku. [...]
Kryzys nie dla Fenix Outdoor
W dobie światowego kryzysu są też tacy, którym wiedzie się bardzo dobrze. Świetnym przykładem jest tu szwedzki Fenix Outdoor, jeden ze światowych pote [...]
W Lafumie outdoor ciągle rośnie
Grupa Lafuma wydaje się odbijać od kryzysowego dna, a jej dział outdoorowy nadal jest liderem wyników całej korporacji. [...]
4F – biznes performance
4F z Wieliczki to w ostatnich latach jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich firm outdoorowo-sportowych. Przez 15 lat ekspre [...]
Outdoor Retailer Winter Market 2010
Zaledwie dwa tygodnie przed najważniejszymi zimowymi europejskimi targami outdoorowymi (ispo 2010), miało miejsce najważniejsze tego typu wydarzenie [...]
Lutowe wzrosty w Intersport
Spółka INTERSPORT Polska S.A. może kolejny, zimowy miesiąc zaliczyć do udanych. Przychody firmy w lutym 2010 wzrosły o 21,9% w stosunku do roku ubie [...]