Category: Rynek outdoor
Listopadowy wzrost w Ameryce
Ciepły i suchy listopad przyniósł dość dobre wyniki części outdoorowego biznesu w Ameryce. Sprzedaż sprzętu outdoorowego wzrosła o 2% w stosunku do [...]
Nadchodzi „Czas jakości” – Fjallraven nareszcie w Polsce!
Od stycznia 2010 należąca do szwedzkiego koncernu Fenix Outdoor (Hanwag, Primus, Tierra) legendarna marka Fjallraven wkracza na polski rynek. Wyłącz [...]
Od stycznia 2010 Lodowy Puchar Świata sponsorują RedFox i Zamberlan
Od 2010 roku Lodowy Puchar Świata ma dwóch nowych sponsorów - marki RedFox i Zamberlan. [...]
Rewelacyjne świąteczne wyniki Euromark
Świąteczny grudzień przyniósł świetne wyniki sprzedaży Euromark Polska S.A., właścicielowi
marek
Alpinus i Campus oraz sieci sklepów Planet Outdoo [...]
The North Face wybrał Snow PR
Agencja Snow PR wygrała przetarg na obsługę w zakresie public relations firmy The North Face®, jednego z największych producentów odzieży outdoorowe [...]
Świąteczny grudzień dobry dla Intersport
Sieć sklepów sportowych INTERSPORT odnotowała w grudniu wzrost przychodów ze sprzedaży o 15,1% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Nara [...]
KIELCE SPORT-ZIMA 2010 – swój udział zapowiedziało już ponad 100 znanych firm
Przygotowania do kolejnej edycji Międzynarodowych Targów Branży Sportowej i Outdoorowej KIELCE SPORT-ZIMA 2010 nabierają rozpędu. Na wystawie podobn [...]
Buty na cle
Walka importerów i producentów obuwia przed Komisją Europejską zakończyła się fiaskiem - untydumpingowe cła na buty z Chin i Wietnamu zostaną utrzym [...]
Bielizna termoaktywna na zimę
Najczęściej lekceważonym elementem ubioru jest bielizna termoaktywna. Wciąż wiele osób wybierając się np. w góry, pod techniczną, dobrze „oddychającą& [...]
Listopad ciepły i trudny
Listopad był wyjątkowo ciepły i nie przyniósł branży prognozowanych wysokich wzrostów sprzedaży. Choć średnio sprzedawcy osiągają lepsze wyniki niż [...]