Category: Rynek outdoor
Być jak Fenix Outdoor
Świetnie radzi sobie Fenix Outdoor, jeden ze światowych potentatów rynku outdoorowego - w pierwszych trzech kwartałach 2009 roku przychody szwedzkiego [...]
Intersport – po III kwartałach 2009 przychody Spółki zgodne z planem
INTERSPORT Polska S.A. opublikował wyniki za pierwsze trzy kwartały tego roku, choć przychody Spółki są większe niż w analogicznym okresie 2008 roku [...]
Smutny wrzesień w Ameryce
Wieści zza Oceanu nie są optymistyczne - wrzesień był kolejnym miesiącem spadków sprzedaży w amerykańskim outdoorze.
[...]
Euromark przełamuje trend
Ostatnie miesiące nie były dobre dla Euromark Polska S.A., właściciela marek
Alpinus i Campus oraz sieci sklepów Planet Outdoor, ale październik pr [...]
Intersport – wyniki w październiku dobrą prognozą
INTERSPORT Polska S.A. odnotował w październiku 2009 roku, wzrost przychodów ze sprzedaży o 24,7% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. N [...]
Marketing Prize 2009 – Nagroda szwajcarskiej GfM dla firmy Mammut Sports Group
Strategia firmy Mammut skierowana na rozwój marketingu przyniosła ciekawe efekty. Oprócz rewelacyjnych wyników finansowych (news) przyszły również s [...]
Olimpijska kolekcja 4F
4F odsłoniło kolekcję olimpijską, w którą będzie ubrana Polska Reprezentacja na zbliżających się Igrzyskach w Vancouver 2010. [...]
III Międzynarodowe Targi Turystyki, Rekreacji i Wypoczynku INTOUREX 2010
Ci, którzy już w zimie będą chcieli zaplanować swój wiosenno/letni urlop mają niepowtarzalną szansę zrobić to na targach INTOUREX - III Międzynarodo [...]
Trudne pół roku Euromarku
Euromark Polska S.A., właściciel marek Alpinus i Campus oraz sieci sklepów Planet Outdoor, opublikował
wyniki sprzedaży za pierwsze sześć miesięcy [...]
Jarden Corporation – biznes kręcił się wyjątkowo dobrze
Jarden Corporation, amerykański gigant specjalizujący się w dostarczaniu konsumentom "niszowych" produktów ogłosił wyniki za trzeci kwarta [...]