Category: Rynek outdoor
Czerwcowe wzrosty w Euromarku
Euromark Polska S.A. opublikował swoje czerwcowe wyniki. Rezultaty osiągnięte zarówno przez Grupę Kapitałową, jak i przez Euromark są optymistyczne. [...]
Columbia w Polsce – wywiad z Rafałem Tyszkiewiczem
Dużym firmom, które mają środki i potrzebną wiedzę jak rozwijać swoją działalność, jest łatwiej. Na fali rozwoju powstają różne pomysły… – o nowym s [...]
Test najlżejszych kurtek OUTDOOR
W kolejnym teście przeprowadzonym przez portal 4outdoor.pl sprawdziliśmy najlżejsze kurtki zewnętrzne, wykonane z materiału Gore-Tex Paclite oraz ma [...]
Nowa kadencja Zarządu Intersport
W dniu 17 czerwca br. Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy powołało w skład Zarządu Spółki na 5-letnią wspólną kadencję następujące osoby.
[...]
Paker – pierwszy kompleksowy serwis odzieży i sprzętu outdoorowego
Firma Paker rozszerzyła swoją ofertę o nowy rodzaj działalności: serwis - naprawy, czyszczenie i konserwację odzieży, obuwia, plecaków, materacy samop [...]
Czwarty numer Magazynu 4outdoor na rynku
„Rynek outdoor w Polsce będzie się rozwijał pomimo kryzysu" - to teza bliska wielu zaangażowanym w branżę specjalistom. Redakcja 4outdoor postanowiła [...]
Barometr rynku outdoor – powrót umiarkowanego optymizmu
Oto kolejna dawka informacji o sprzedaży w
specjalistycznych sklepach outdoorowych. Wyniki wyglądają optymistycznie.
[...]
Wyróżnienie „Śląska Rzecz” dla plecaka XC3 firmy Pajak
Plecak Pajak XC3 wyprodukowany w firmie Pajak Sport z Bielska-Białej otrzymał wyróżnienie specjalne w konkursie "Śląska Rzecz".
Wyróżnie [...]
Iguana kolejna marka w portfolio Martes Sport
Po 18 latach Iguana International restrukturyzuje kanały dystrybucji
w Europie, organizując 3 własne oddziały sprzedaży oraz rozpoczyna
współpracę [...]
Raport Euromark – w maju wzrosty
Zarząd "Euromark Polska" S.A. informuje, że
skonsolidowane wyniki sprzedaży netto Grupy Kapitałowej w maju 2009 roku wyniosły
9.435 tysi [...]