Category: Rynek outdoor
Kontynuacja dobrej passy w salonach INTERSPORT
Spółka Intersport Polska S.A. opublikowała wyniki sprzedaży za maj 2009. Wyniki te są bardzo dobre, a biorąc pod uwagę światowy kryzys wręcz rewelac [...]
Zmiana siedziby firmy HBMM – dystrybutora Tatonki
W związku z ciągłym rozwojem firmy HBMM oraz wzrostem sprzedaży marek: Tatonka i Tasmanian Tiger, HBMM zmienia swoją lokalizację. [...]
Cerro Torre w Bielsku-Białej już otwarte!
W galerii Gemini w Bielsku-Białej otwarty został sklep Cerro Torre (I piętro galerii). [...]
Dziabki przed Komisją Europejską
Sukcesem skończyła się walka o czekany i dziabki toczona przed Komisją Europejską przez European Outdoor Group (EOG) i producentów sprzętu.
[...]
Martes Sport rezygnuje z Kielc
Martes Sport zdecydował o odwołaniu swojego udziału na nadchodzących targach "Kielce Sport - Lato 2009".
[...]
Intersport biegnie po dobre wyniki
Wywiad z prezesem Intersport Arturem Mikołajko dla TVN CNBC. [...]
Galeria Cuprum Arena w Lubinie – kolejny punkt dla outdooru
9 maja tego roku została otwarta Galeria Cuprum Arena w Lubinie, a w niej swoje miejsce znalazło kilka sklepów outdoorowych.
[...]
The Outdoor Industry Compass o Polsce
Portal 4outdoor.pl nawiązał partnerską współpracę z renomowanym THE OUTDOOR INDUSTRY COMPASS, dzięki czemu w ostatnim majowym wydaniu znalazło się s [...]
Wyspiarze wybierają namioty!
Światowa recesja może mieć też swoje dobre strony dla branży outdoorowej - w Wielkiej Brytanii prawie dwukrotnie wzrosło zainteresowanie wakacjami p [...]
Intersport – wyniki finansowe w I kwartale 2009 roku powyżej założonego planu
INTERSPORT Polska S.A. w I kwartale 2009 roku osiągnął przychód ze sprzedaży w wysokości 66 486 tys. zł wobec 50 361 tys. zł w analogicznym okresie [...]