Category: Rynek outdoor
The North Face rośnie mimo kryzysu
Światowy kryzys nie omija gigantów, VF Corporation, jedna z największych globalnych korporacji zajmujących się branżą odzieżową, w której skład wcho [...]
Bergson – kryzys wymusza ostrożność
O obecnej pozycji marki Bergson na rynku outdoorowym, wpływie kryzysu na plany rozwojowe firmy, sieci sklepów i ofercie sprzedaży rozmawiamy z właśc [...]
Lafuma w połowie drogi
Grupa Lafuma właśnie opublikowała raport obejmujący pierwsze pół roku finansowego (od października 2008 do marca 2009). Mimo światowego kryzysu i og [...]
Columbia Sportswear Company wreszcie w Polsce!
Columbia Sportswear Company - jeden z największych producentów profesjonalnej odzieży na
świecie, otwiera własne biuro w Polsce - Columbia Sportswe [...]
Wyniki Columbia Sportswear Company za I kwartał 2009
Columbia Sportswear Co. ogłosiła
swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2009, wg których nastąpił spadek
sprzedaży o 9%, co przełożyło się na [...]
Planet Outdoor – nowy sklep w serwisie Ceneria.pl
Planet Outdoor to kolejny sklep internetowy, który został zintegrowany z Ceneria.pl, outdoorową porównywarką cen, skupiającą wyłącznie sklepy górski [...]
Sklep internetowy PIEPS w Polsce
Sport Electronic, oficjalny dystrybutor PIEPS, wspólnie z portalem wspinanie.pl uruchomili oficjalny sklep internetowy tej renomowanej austriackiej [...]
SNAP rozpoczęła dystrybucję marki Esbit
Firma SNAP Outdoor z Gliwic rozpoczęła dystrybucję w Polsce firmy Esbit. [...]
2008 – rok zmian w Grupie Lafuma
Rok 2008 był trudny dla francuskiej Grupy Lafuma - głęboka restrukturyzacja firmy, nagłe i szybkie przejęcie Eidera oraz pogarszająca się sytuacja ś [...]
Optymizm Intersport
W
opublikowanym 2 kwietnia 2009 roku raporcie INTERSPORT
Polska S.A. poinformowała o optymistycznych wynikach Spółki osiągniętych w pierwszym kwar [...]