Category: Rynek outdoor
Jack Wolfskin – 5 lat wzrostu
Jack Wolfskin po raz piąty z rzędu zanotował znaczący wzrost - w 2008 roku sprzedaż produktów tej marki w Europie wzrosła o 30% do 205.5 mln Euro (2 [...]
Wzrost przychodów Mammuta w 2008 roku
Bardzo dobrym wynikiem finansowym za 2008 rok może poszczycić się Mammut Sports Group - jej przychody liczone we frankach szwajcarskich wzrosły aż o 8 [...]
Kryzys w outdoorze po amerykańsku
Światowy kryzys finansowy nie omija branży outdoor, a jego
skutki zaczynają odczuwać sprzedawcy, którzy muszą radzić sobie z
pesymistycznymi nastr [...]
Jetboil – przełom w outdoorowym gotowaniu
Po system JETBOIL sięga coraz więcej alpinistów i
wielbicieli outdooru. Zintegrowany system palnik+menażka pozwala na dużo
oszczędniejsze gospodar [...]
Targi Kielce SPORT-ZIMA 2009 – outdoorowe podsumowanie
W dniach 19-22 lutego w Kielcach odbyła się kolejna edycja targów branży sportowej i outdoorowej czyli Kielce SPORT-ZIMA. Targi kieleckie to najważn [...]
Test najlżejszych kurtek EXTREM
W kolejnym teście przeprowadzonym przez połączone siły portali wspinanie.pl i 4outdoor.pl sprawdziliśmy najlżejsze kurtki zewnętrzne, wykonane z mat [...]
Na zysk z dużego sklepu turystycznego trzeba poczekać nawet trzy lata
W Polsce powstaje coraz więcej sklepów outdoorowych ze specjalistycznym asortymentem. O tym, jak zakładać tego typu sklepy branżowe, o związanych z [...]
Deuter dla kobiet
Kilka lat temu uznano w Deuterze, że modele unisex nie sprawdzają się u kobiet na poziomie
kolekcji specjalistycznych. Położono duży nacisk na właści [...]
Obroty Skalnika z roku na rok są coraz większe – wywiad z Marcinem Felińczakiem
Obroty Skalnika z roku na rok są coraz większe. O roli sieci sklepów Skalnika oraz o specyfice prowadzenia udanej sprzedaży w rozmowie z Marcinem Fe [...]
Kolekcje kobiece
W ostatnich latach w ofertach marek outdoorowych coraz więcej miejsca zajmują linie zaprojektowane specjalnie dla kobiet (nawet do 40% całości kolekcj [...]