HomeRynek outdoor

Euromark – w maju nadal pod kreską

Euromark trzeci miesiąc z rzędu odnotował duże spadki sprzedaży. Jak informują władze spółki, jednostkowe wyniki sprzedaży „Euromark Polska” S.A. w maju 2012 roku wyniosły 4 167 tysięcy złotych i były niższe o 26,5% od wyników osiągniętych w maju ubiegłego roku.

Narastająco, jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie wrzesień 2011 – maj 2012 roku wyniosły 68 057 tysięcy złotych i były niższe o 11,9% od wyników osiągniętych w porównywalnym okresie ubiegłego roku kalendarzowego.

Euromark tłumaczy złą passę pogodą i Euro 2012: Nadzwyczaj ciepła i bezdeszczowa aura w maju bierzącego roku nie zachęcała klientów do zakupu typowych produktów outdoorowych z wiosennej kolekcji Emitenta. Ponadto, zbliżający się termin Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012 stanowił zachętę raczej do zakupu sprzętu oraz akcesoriów piłkarskich, aniżeli produktów z outdoorowej oferty Emitenta. Analogiczne czynniki wpłynęły również na sprzedaż zrealizowaną w maju 2012 roku przez ukraińską spółkę zależną.

Skonsolidowane wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej w maju 2012 roku wyniosły 4 426 tysięcy złotych i były niższe od osiągniętych w maju roku ubiegłego o 25,8%. Narastająco wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej Euromark osiągnięte w okresie wrzesień 2011 – maj 2012 roku wyniosły 72 393 tysięcy złotych i były niższe o 11,8% od wyników osiągniętych w porównywalnym okresie ubiegłego roku.

Źródło: Euromark Polska S.A.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0