HomeRynek outdoor

Jack Wolfskin otwiera sklep internetowy w Polsce

Jack Wolfskin, jedna z wiodących marek oferujących odzież, buty i sprzęt turystyczny, ogłasza otwarcie sklepu internetowego Jack Wolfskin w Polsce, jako kolejną gałąź współpracy z jednym z głównych polskich detalistów: firmą FAM Spółka Jawna. W ofercie sklepu internetowego znajdzie się cała aktualna kolekcja produktów Jack Wolfskin. 

Współpraca zaowocuje dostępnością ponad 1000 produktów turystycznych Jack Wolfskin, które będą dostępne na stronie internetowej: sklep.jack-wolfskin.pl od 18 września 2012.

Oferta internetowa będzie wspierana przez szereg przekazów marketingowych, które zaprojektowano tak, aby zwiększyć ruch na stronie i spowodować dużą sprzedaż wysokiej jakości produktów Jack Wolfskin. Konsumenci mogą wejść do sklepu przez stronę www.jack-wolfskin.pl, lub sklep.jack-wolfskin.pl.

Rozwój w kierunku nowego atrakcyjnego kanału sprzedaży, dzięki wysokiej jakości współpracy z firmą FAM, jest kolejnym potwierdzeniem intensywnego rozwoju marki Jack Wolfskin na terenie Polski.

Markus Boetsch, Dyrektor ds. Sprzedaży Jack Wolfskin, mówi:

FAM Spółka Jawna to doskonały partner dla Jack Wolfskin ze względu na wysokie kompetencje i wiarygodność w branży sprzętu turystycznego. Detalista jest wyraźnie obecny ze swoją siecią sprzedaży na terenie Polski, co pokazuje doskonałą logistykę, jak również wysokie kompetencje w zakresie sprzedaży internetowej.

Marcin Gabryołek, Prezes firmy FAM Spółka Jawna, mówi:

Od wielu lat z powodzeniem współpracujemy, dostarczając produkty Jack Wolfskin do sieci naszych sklepów. Jednak prowadząc dystrybucję w taki sposób, nie mamy szans zapewnić pełnej dostępności produktów, a kolekcja Jack Wolfskin jest potężna i zwiększa się z sezonu na sezon. Nadszedł czas, aby zrobić krok naprzód i osiągnąć idealny stan, kiedy klient może wybrać jakikolwiek produkt lub kolor Jack Wolfskin.

Źródło: Jack Wolfskin

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0