HomeRynek outdoor

Nowa platforma dla branży sportowej i branży Healthcare na ISPO MUNICH 2013

Podczas zeszłorocznej edycji targów został zainicjowany nowy projekt dotyczący zdrowego stylu życia – Healthstyle – łączący branżę sportową i ochrony zdrowia. Podczas targów ISPO MUNICH 2013 projekt będzie kontynuowany w formie dedykowanej platformy w hali C1, jak również w ramach drugiego ISPO Heath Forum.

Targi ISPO MUNICH, jako wiodąca na świecie platforma branży sportowej, to nie tylko prezentacje nowych produktów i innowacji z segmentów Outdoor, Ski, Action i Performance Sports, ale także pionier w kształtowaniu nowych trendów i nowych segmentów na rynków.

Nowy koncept ISPO Healthstyle stwarza firmom z branży sportowej i Healthcare okazję do uzyskania kompleksowej informacji o bogatej i zróżnicowanej ofercie produktów i usług sektora Healthstyle, jak również nawiązania personalnych kontaktów biznesowych. 2

50m2 powierzchni wystawienniczej zostało podzielonych na trzy segmenty tematyczne „Sports & Performance”, „Activity & Comfort” i „Body & Care”, w ramach których zostaną zaprezentowane innowacyjne produkty takie jak sprzęt, odzież i tkaniny, akcesoria oraz usługi. Dodatkowo platforma „Healthstyle Action Point” ma do zaoferowania 80,000 odwiedzającym targi ISPO MUNICH bogaty program z panelem dyskusyjnym, wykładami i prezentacjami.

Healthstyle jest synonimem nowego stylu życia łączącego w sobie sport i zdrowie. Sport to znacznie więcej jak tylko ćwiczenia, to także znaczące zapotrzebowanie na usługi pomagające utrzymać zdrowie i dobre samopoczucie. Innowacyjne produkty, wysokiej jakości design oraz nowe grupy konsumentów połączą branże sportową i healthcare i zmotywują kolejne grupy dozorowego trybu życia.

Nowy segment rynku, jakim jest Healthstyle rozwija się bardzo dynamicznie i w odniesieniu do prognoz wzrost w Niemczech w krótkim okresie czasu będzie wynosił 8,7 proc. rocznie. Szacuje się, że wartość rynku Healthstyle do 2020 osiągnie 100 bilionów euro. 

Jednym z najważniejszych wydarzeń podczas targów ISPO MUNICH będzie drugie ISPO Health Forum, które odbędzie się 5. lutego 2013 w ICM – International Congress Center Munich. Jest to wiodące na skalę międzynarodową forum, gromadzące wielu wysokiej klasy ekspertów z kraju i zagranicy podejmujące tematykę sportu i zdrowia. W konferencji wezmą udział przedstawiciele handlu sportowego oraz Healthcare, jak również przedstawiciele branży ubezpieczeniowej, ITC oraz polityczni decydenci.

[video:http://vimeo.com/57069867]

Program drugiego ISPO Health Forum został podzielony na trzy panele główne. W ramach The Industry Panel odbędzie się dyskusja o tym, jak firmy sportowe, Healthcare, firmy farmaceutyczne i ubezpieczeniowe mogą wspólnie rozwijać kształtujący się rynek healthstyle i jaką współpracę postrzegają za niezbędną by wesprzeć dany sektor.

Drugi panel, The Product & Service Panel prezentuje produkty i usługi rynku Healthstyle. Trzeci panel, The Consumer Panel wyjaśnia, jak zmotywować osoby, dla których aktywność sportowa ogranicza się do siedzenia na kanapie, do wzmożenia aktywności fizycznej w życiu codziennym.

Tegoroczna edycja forum ponownie będzie miała charakter interaktywny, wspierający zawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, rozwój nowych produktów i kanałów dystrybucji.

Więcej informacji o projekcie na stronie: www.ispo.com.

 Źródło: ISPO MUNICH

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0