HomeRynek outdoorPrasa outdoorowa

Ukazał się najnowszy Magazyn 4outdoor Biznes

Wywiad o sklepach 4Faces i marce 4F z członkiem zarządu firmy OTCF – Magdaleną Dąbrowską, przegląd spodni wodoszczelnych, nowości produktowe i profile polskich marek puchowych wystawiających się na ISPO MUNICH i wreszcie same targi ISPO MUNICH 2014 – to i wiele więcej znajdziecie w najnowszym Magazynie 4outdoor Biznes.

Nowy rok zaczynamy targowo – w dniach 26−29 stycznia w Monachium europejska branża sportowa i outdoorowa spotka się po raz kolejny na targach ISPO MUNICH.

Organizatorzy targów spodziewają się ponad 2,400 wystawców z ponad 50 krajów, którzy zaprezentują swoje produkty na powierzchni wystawienniczej przekraczające 180 tys. m2 w 16 halach. Nie zabraknie także wystawców z Polski – na tegorocznych targach ISPO MUNICH swoje produkty zaprezentują 43 firmy, z czego 12 z branży outdoorowej. Na stronach naszego magazynu znajdziecie wszystkie potrzebne informacje dotyczące polskich przedstawicieli marek oraz wystawców.

Na targach wystawią się m.in. trzej polscy producenci odzieży i sprzętu wypełnionego puchem, marki: Małachowski, Pajak oraz Yeti. Prezentujemy sylwetki tych firm, ich ostatnie osiągnięcia oraz nowości na nadchodzący sezon. Z uwagi na targi ISPO tekst jest w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. 

Targi ISPO będą gościły także inną polską firmę, mianowicie OTCF, właściciela marki 4F. Firma OTCF pod koniec roku zadebiutowała z nową marką sklepów multibrandowych – 4Faces. O nowym projekcie rozmawiamy z Magdaleną Dąbrowską, członkiem zarządu firmy OTCF. W wywiadzie można także przeczytać o tym, jak prężnie rozwija się sama firma OTCF i marka 4F – obecnie firma ma 800 pracowników (4 lata temu było ich 200), a rok do roku odnotowuje kilkudziesięcioprocentowe wzrosty przychodów. 

W pewnym momencie w Polsce wszystkim się wydawało, że gdy są wzrosty sprzedaży, to wystarczy tylko sprzedawać. Natomiast gdy pojawił się kryzys w 2009 roku, wiele firm musiało zmienić sposób funkcjonowania. To właśnie kryzys, także w naszej firmie, był impulsem do tego, aby poukładać procesy, żebyśmy potrafili działać w sposób przewidywalny i potrafili określić, co nas czeka za co najmniej kilka miesięcy, a nawet kilka lat – mówi dla 4outdoor Biznes Magdalena Dąbrowska. 

Choć obecnie zima nie rozpieszcza nas swoim prawdziwym obliczem – w górach nawet nocą panują plusowe temperatury − dla prawdziwych fanów outdooru pogoda nie powinna mieć znaczenia. Można to osiągnąć, jeśli ma się odpowiedni ubiór na każde warunki. Jego elementem są spodnie wodoszczelne, co dla wielu nie jest tak oczywiste, jak potrzeba posiadania kurtki zewnętrznej. I właśnie spodniom wodoszczelnym poświęcamy w tym numerze nasz przegląd sprzętowy. Artur Szachniewicz opisuje ich najważniejsze funkcje i potrzebne właściwości, tekstowi towarzyszy przegląd najciekawszych modeli spodni wodoszczelnych na rynku.

Magazyn 4outdoor Biznes to również podsumowanie najważniejszych informacji z ostatnich miesięcy, a także zapowiedź tekstów, które ukażą się w już w przyszłym, dużo pokaźniejszym, jeśli chodzi o objętość, magazynie. Zapraszamy do lektury i życzymy udanych targów ISPO MUNICH. Do zobaczenia w Monachium!

Aneta Żukowska

Redaktor prowadząca Magazynu 4outdoor Biznes

 

***

Zachęcamy do prenumeraty Magazynu 4outdoor Biznes oraz do zakupu najnowszego numeru i numerów archiwalnych w księgarni wspinanie.pl.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0